xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Fable har jag längtat efter ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Hmm, NoX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Neverwinter Nights liknar Diablo på många sätt...den sörsta skillnaden är att NWN är extremt mycket bättre! www.bioware.com Tror det är ganska billigt nu...ett måste i spelhyllan! w0rd! Rekommenderar det kraftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har tagit upp NWN spelandet igen, eller för att vara mer korrekt har jag börjat spela fan moduler. Så jag tänkte fråga om någon har nått att rekommendera. Och medans jag gör det kan jag ju rekommendera en modul som nästan är bättre än Neverwinter Nights: "Honor Among Thieves". Det är så ruggigt bra, det finns inte ord att beskriva, jag älskar det. En mystisk man ber dig att infiltrera en tjuvorganisation för att tjäla tillbaka något som dom har stulit från honom. Eller har dom verkligen gjort det? Vem är den mystiske spionen? Vem är den mystiske ledaren för Endorr's tjuvorganisation? En nästan kusligt välskriven berättelse. Har ni inte NWN? Köp det! Inte för att kunna spela NWN utan för att kunna spela Honor Among Thieves! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Har tagit upp NWN spelandet igen Borde nästan jag med göra snart Har HAT men inte hunnit lirat det så mycket... Är det långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Borde nästan jag med göra snart Har HAT men inte hunnit lirat det så mycket... Är det långt? Jo det är väl ganska långt. 20+ borde det ta att klara det. Har inte hittat någon som håller lika hög kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Min favorit rpg spel är Star Wars : Knights of the old republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Självklart är ju The Elder Scrolls: Morrowind det absolute bästa rpg spelet...men jag är nog mer på mmorpg sidan, om man säger så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Mina favoriter är zelda the windwaker om det räcknas som rollspel och Fable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts