Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Spelar inte rpg-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Spelar inte rpg-spel. *Antecknar* Cheer up mate, I'm taking notes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Sw : KoTOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Testa Muonline Det e gratis och man kan bara lira på internet det e skit roligt! Man kan ladda ner spelet från deras oficiella hemsida! www.muonline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 *Antecknar* Cheer up mate, I'm taking notes! Thank you. I feel alot better now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 CEP:et till NWN är rätt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 CEP:et till NWN är rätt trevligt Orka sitta och bygga...gillade dock en del raser som fanns där, och en del kläder. Spelat den där college modulen som följer med? Ganska fullt av humor(Man får bla träffa Elvis ) By the nothing: Min lilla RPG önskelista Dragon Age VS Vampires the masquerade: Bloodlines slåss om förstaplatsen, kampen är jämn och hård...ännu har ingen fått in det avgörande hugget! På tredjeplats The Elders Scrolls 4, som inte riktigt har fått möta någon konkurens pga det dåliga utbudet på riktigt bra RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Orka sitta och bygga...gillade dock en del raser som fanns där, och en del kläder. Spelat den där college modulen som följer med? Ganska fullt av humor(Man får bla träffa Elvis ) By the nothing: Min lilla RPG önskelista Dragon Age VS Vampires the masquerade: Bloodlines slåss om förstaplatsen, kampen är jämn och hård...ännu har ingen fått in det avgörande hugget! På tredjeplats The Elders Scrolls 4, som inte riktigt har fått möta någon konkurens pga det dåliga utbudet på riktigt bra RPG hehe, jo den är rätt rolig My Lady, come quickly! Its Today's Special... It's Escaped! hehe, jag skrev om DA & VtM:B i morrowind-topicen Redigerad 17 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 PS1 & PS2: Final Fantasy spelen Baldursgate, mp med sin farsa GCN: Solklart Zelda spelen, spec ocarina of time/majoras mask och windwaker... GBA: Golden Sun och Golden sun: The lost ages Finns ju fler bra men orkar inte skriva nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 hehe, jag skrev om DA & VtM:B i morrowind-topicen Vet...men eftersom det var fel topic så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Kör inte så många RPG-spel, men har fastnat för ett som är skitkul! World of Pirates Kommer att kosta pengar, men dom har släppt en "open beta". I spelet kan du antingen välja att vara engelman, spanjor, fransman eller holländare. Du kan sen välja precis vad du vill göra, bli handelsman och tjäna stora pengar, eller kanske vill du sänka eller borda (fäktningsfajt) fiendeskepp? Kanske vill du bli pirat? Som sagt, ett skitkul spel, men vill man lyckas i det måste man ha ett ganska bra affärssinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Vet...men eftersom det var fel topic så... hmm, men det var ju du som började snacka om DA i fel topic ju men ontopic, jag vet faktiskt inte vilket som kommer bli bäst, båda lär äga allt EDIT: förresten, är Vampire - The Masquerade bra? har inte spelat det :"> kostar ju bara 69 spänn, men det ser lite fult ut... Redigerad 17 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 xorz, testade muonline... verkade grymt men man e ju alldeles för svårt för en noob utan vänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 EDIT: förresten, är Vampire - The Masquerade bra? har inte spelat det :"> kostar ju bara 69 spänn, men det ser lite fult ut... Varken kört bordsrollspelet eller första PC spelet. Men jag vet att många hatade första PC spelet och minst lika många älskar "World of Darkness". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Varken kört bordsrollspelet eller första PC spelet. Men jag vet att många hatade första PC spelet och minst lika många älskar "World of Darkness". okej, det enda bordsrollspelet jag har lirat är Drakar & Demoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Någon som moddar till morrowind? ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Diablo I o II toppar.. Fallout var kul på sin tid med.. På gameboy lirade jag FFIII, det va ganska roande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Woohaaa.... ..!!!!! Har dom en sida? hoppas de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 har ändrat upfattning om rpg nu, en tipsade mig om diablo2 (som låg och skräpade bland mina andra spel) Och jag hade inte spelat de så mycket, så jag instalerade det och körde på nätet, och jag blev fast direkt, köpte expansionet och blev ännu mer fast. Grymt skoj, längtar nu plötsligt till massa rpg spel, som wow, guild wars och fable.. Har inset nu hur roligt rpg spel kan va, speciellt om man kan köra de på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 har ändrat upfattning om rpg nu, en tipsade mig om diablo2 Neverwinter Nights liknar Diablo på många sätt...den sörsta skillnaden är att NWN är extremt mycket bättre! www.bioware.com Tror det är ganska billigt nu...ett måste i spelhyllan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts