Jump to content

RPG-Spel

epix
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

spela morrowind....det bästa rpg:et

jag har spelat det... skivan våldtog sig själv, så jag kunde inte spela mer än ca 1 timme... ska antagligen köpa det... man tyckte att striderna i början var extremt sega, men skitkul förövrigt... vart kan man köpa det billigast? på internet då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har spelat det... skivan våldtog sig själv, så jag kunde inte spela mer än ca 1 timme... ska antagligen köpa det... man tyckte att striderna i början var extremt sega, men skitkul förövrigt... vart kan man köpa det billigast? på internet då...

jag tror att det finns på game för 299 med tribunal och bloodmoon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är HotU bra? bättre än den förra exp.? vad handlar den om? vad är nytt? vart kan man köpa skiten? tack för svar

Har just börjat spela den så vet inte riktigt om den är bättre än SoU...iof gillade jag inte SoU så mycket...

Aja...man kan ha 2 st medhjälpare. LvLa till 40 ist för NN's 20 och SoU's 35(?).

Sen är det några nya "prestige class". Man kan tillverka egna vapen(Fast det är bara basic...dåliga alltså). Nya vapen förstås...

Edit: Man kan väll köpa den typ överallt.

Den handlar om att några "Drows" från Underdark(Under Waterdeep)har startat något uppror och håller på att invadera Waterdeep...man skickas då ned för att sätta stopp för det!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har just börjat spela den så vet inte riktigt om den är bättre än SoU...iof gillade jag inte SoU så mycket...

Aja...man kan ha 2 st medhjälpare. LvLa till 40 ist för NN's 20 och SoU's 35(?).

Sen är det några nya "prestige class". Man kan tillverka egna vapen(Fast det är bara basic...dåliga alltså). Nya vapen förstås...

Edit: Man kan väll köpa den typ överallt.

Den handlar om att några "Drows" från Underdark(Under Waterdeep)har startat något uppror och håller på att invadera Waterdeep...man skickas då ned för att sätta stopp för det!

tack för infon... iochförsig så kan man ju göra egna vapen och rustningar i originalet också, men endast med hjälp av Toolsettet...

är det prisvärt da?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan inte Bethesda offentliggöra The Elders Scroll 4 snart?

Fasen vad jag är trött på att vänta...jag vet ju att dom arbetar på det...frågan är dock hur långt dom kommit...?

Aja, får väl se fram emot Bioware's "Dragon Age" så länge. Som troligen kommer vara ett stort steg i rollspelsväg med tanke på Biowares egna regeluppsättning, inget D&D med andra ord...

En ny värld, nya raser, nya språk, nya intriger...inga begränsningar(Som man har när man gör ett D&D baserat spel) :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

coola screens...

håller på med ett äventyr till Neverwinter Nights btw... är inte klart än...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor