_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 MadeMan, finns en utförlig installationsguide på thorRO's forum: http://thorro.sytes.net/forums/index.php?showtopic=431 Tack så mycket mikolan Jag addar dig på msn så kan du hjälpa mig om det är ok? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nån här som lirar Neverwinter Nights? Är Baldurs Gate 2 & Icewind Dale bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nån här som lirar Neverwinter Nights? Är Baldurs Gate 2 & Icewind Dale bra? spela morrowind....det bästa rpg:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 spela morrowind....det bästa rpg:et jag har spelat det... skivan våldtog sig själv, så jag kunde inte spela mer än ca 1 timme... ska antagligen köpa det... man tyckte att striderna i början var extremt sega, men skitkul förövrigt... vart kan man köpa det billigast? på internet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag har spelat det... skivan våldtog sig själv, så jag kunde inte spela mer än ca 1 timme... ska antagligen köpa det... man tyckte att striderna i början var extremt sega, men skitkul förövrigt... vart kan man köpa det billigast? på internet då... jag tror att det finns på game för 299 med tribunal och bloodmoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Nån här som lirar Neverwinter Nights? Jo fast just nu lirar jag exp2: Hordes of the Underdark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jo fast just nu lirar jag exp2: Hordes of the Underdark! är HotU bra? bättre än den förra exp.? vad handlar den om? vad är nytt? vart kan man köpa skiten? tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) är HotU bra? bättre än den förra exp.? vad handlar den om? vad är nytt? vart kan man köpa skiten? tack för svar Har just börjat spela den så vet inte riktigt om den är bättre än SoU...iof gillade jag inte SoU så mycket... Aja...man kan ha 2 st medhjälpare. LvLa till 40 ist för NN's 20 och SoU's 35(?). Sen är det några nya "prestige class". Man kan tillverka egna vapen(Fast det är bara basic...dåliga alltså). Nya vapen förstås... Edit: Man kan väll köpa den typ överallt. Den handlar om att några "Drows" från Underdark(Under Waterdeep)har startat något uppror och håller på att invadera Waterdeep...man skickas då ned för att sätta stopp för det! Redigerad 11 juli, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Har just börjat spela den så vet inte riktigt om den är bättre än SoU...iof gillade jag inte SoU så mycket... Aja...man kan ha 2 st medhjälpare. LvLa till 40 ist för NN's 20 och SoU's 35(?). Sen är det några nya "prestige class". Man kan tillverka egna vapen(Fast det är bara basic...dåliga alltså). Nya vapen förstås... Edit: Man kan väll köpa den typ överallt. Den handlar om att några "Drows" från Underdark(Under Waterdeep)har startat något uppror och håller på att invadera Waterdeep...man skickas då ned för att sätta stopp för det! tack för infon... iochförsig så kan man ju göra egna vapen och rustningar i originalet också, men endast med hjälp av Toolsettet... är det prisvärt da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 tack för infon... iochförsig så kan man ju göra egna vapen och rustningar i originalet också, men endast med hjälp av Toolsettet... är det prisvärt da? Jo men asså smida egna vapen i spelet mm...det är la prisvärt(Om du gillar NN gillar du nog HotU!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jo men asså smida egna vapen i spelet mm...det är la prisvärt(Om du gillar NN gillar du nog HotU!) Baldurs Gate 2 & Icewind Dale, är det nått att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Möjligtvist Baldurs Gate 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Möjligtvist Baldurs Gate 2 Har hört att det ska vara ett av de bästa RPG:na någonsin, Icewind Dale ska dock inte alls vara lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Varför kan inte Bethesda offentliggöra The Elders Scroll 4 snart? Fasen vad jag är trött på att vänta...jag vet ju att dom arbetar på det...frågan är dock hur långt dom kommit...? Aja, får väl se fram emot Bioware's "Dragon Age" så länge. Som troligen kommer vara ett stort steg i rollspelsväg med tanke på Biowares egna regeluppsättning, inget D&D med andra ord... En ny värld, nya raser, nya språk, nya intriger...inga begränsningar(Som man har när man gör ett D&D baserat spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Kan du posta screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Kan du posta screens? Sure thing dude! http://www.bioware.com/_global/images/gallery/dragon_age_screens_1/dragon_age_04_350x278.jpg http://www.bioware.com/_global/images/gallery/dragon_age_screens_1/dragon_age_02_350x278.jpg Tror Bioware släpper mer screens på Onsdag(Inte säker...men tror det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Sure thing dude! http://www.bioware.com/_global/images/gallery/dragon_age_screens_1/dragon_age_04_350x278.jpg http://www.bioware.com/_global/images/gallery/dragon_age_screens_1/dragon_age_02_350x278.jpg Tror Bioware släpper mer screens på Onsdag(Inte säker...men tror det) coola screens... håller på med ett äventyr till Neverwinter Nights btw... är inte klart än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Zelda: Ocarina of time eller Shenmue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Zelda: Ocarina of time eller Shenmue!!! jag gillar vanligtvis inte kines-lir, men dom låter bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 håller på med ett äventyr till Neverwinter Nights btw... är inte klart än... Höll på med det några gånger. Tröttnade dock ganska snart...extremt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts