Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Bästa sätter att skaffa hus är att öppna "The Elder Scrolls Constructions Set" och lägga in ett hus från nån alla textures som finns i spelet....Contructions Set är inte komplicerad, jag lärde mig den på en kväll Jo men man får inte med den på min version som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 inte?.........okej men försök ladda hem det för det är jätteskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 inte?.........okej men försök ladda hem det för det är jätteskoj Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Hur gör man > och " i Morrowind Consolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Eftersom det är armerikanskt som cs så vet jag inte...du får pröva dig fram....testa med någon av knapparna å ä ö och dom till vänster om enter.....bäst av allt fråga "Fredrico" han vet nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Jag har Fixat Tribunal nu. Ska prova Edit: A small little problem. Hur ändrar man Mappen man vill installera i? Redigerad 25 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tibia. P.S bryr mig inte vad ni säger D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tibia. P.S bryr mig inte vad ni säger D.S Tibia suger( ) Lirar inte så mycket RPG, Battlefield 1942 i mitt hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tibia var trevligt, runt 1997 då det faktiskt var ett ROLLSPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 battlefield 1942. är inte så säker på vad ett RPG spel är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 battlefield 1942. är inte så säker på vad ett RPG spel är Inte jag heller, tror att det är som ett MMORPG offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag har Fixat Tribunal nu. Ska prova Edit: A small little problem. Hur ändrar man Mappen man vill installera i? Testa med att trycka "back" och sen om man kan ändra någonstans där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Testa med att trycka "back" och sen om man kan ändra någonstans där. Där finns det bara sån där skit som man ska acceptera eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag har Fixat Tribunal nu. Ska prova Edit: A small little problem. Hur ändrar man Mappen man vill installera i? Tribunal läggs automatiskt i mappen där du installerat Morrowind, det kan man inte ändra!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nån som testat Ragnarok Online? man måste bara älska grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kostar inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Är det en mod av NwN? isåfall vart tankar man det Sugen på att börja lira ett rollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) epix: Gravity's Officiella version kostar, men det finns många alternativ. t.ex. http://thorro.sytes.net/ eller http://ro.elementh.net/ MadeMan: Nej det är inte en mod på NwN (Jag spelar på thorRO. ) Ett till screen: Redigerad 2 juli, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Vart laddar man ner det då om det inte är en mod till något spel? Direkt Länk tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 MadeMan, finns en utförlig installationsguide på thorRO's forum: http://thorro.sytes.net/forums/index.php?showtopic=431 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts