Jump to content

RPG-Spel

epix
 Share

Recommended Posts

Woohaaa.... B);):P ..!!!!! Har dom en sida?

Det har dom nog men... eftersom de är ett spelföretag så lär du måsta flytta till L.A eller var dom nu håller hus..... ;) eller? är de inget spelföretag? eller har de sina kontor här i sverige? ¨

... behöver kaffe innan jag blir förrvirrad....

[skumtomten runs away]

( ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har bloodmoon! :lol: Men jag har aldrig varit varulv... fast jag har slutat köra nu för att jag har tröttnat lite :lol:

På min förra gubbe hade jag en massa grejor, jag var på level 38 och är helt laglig, jag har ett eget hus (man får det när man kört en massa uppdrag i bloodmoon), några daedric-rustningar och alla daedric-vapen, -_- hela glas-rustningen och alla glas-vapen, ^_^ hela ebony-rustningen och alla ebony-vapen :P sen en massa andra kompletta rustningar och vapen men orkar inte skriva dom för att dom är inte så dyra och inte så svåra att få tag på... allt ligger i mitt stora hus :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att morrowind va kul i början men sen börja jag tröttna för att spelet va så buggigt och sånt. Men det va bara en sak som va rolig och det va att sno saker från affärer utan att dom märkte. Jag snodde typ svärd med 10-20 i allt och jag va inte tjuv utan jag va magiker (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet Fargoth i Synda neen. Man ska ge han hans ring sen ska man snacka med En kille i affären så man får ett uppdrag. Uppdraget är att man ska hitta fargoths gömställe du ska gå till klock tornet då kommer du att se att Fargoth smyger till en stubbe i träsket. när han har gått iväg ska du gå och kolla i stubben. I den finns ringen och 300 spänn om jag inte mins fel. På det sättet blir du kompis med affärs ägaren så du kan köpa saker biligare och får 300 spänn (:!!!:) OBS! om du går tillbaks och pratar med gubben du fick uppdraget av så får du 150 spänn. Fast då klarar man uppdraget så du får välja.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet Fargoth i Synda neen. Man ska ge han hans ring sen ska man snacka med En kille i affären så man får ett uppdrag. Uppdraget är att man ska hitta fargoths gömställe du ska gå till klock tornet då kommer du att se att Fargoth smyger till en stubbe i träsket. när han har gått iväg ska du gå och kolla i stubben. I den finns ringen och 300 spänn om jag inte mins fel. På det sättet blir du kompis med affärs ägaren så du kan köpa saker biligare och får 300 spänn :D OBS! om du går tillbaks och pratar med gubben du fick uppdraget av så får du 150 spänn. Fast då klarar man uppdraget så du får välja.

Jepp, men tänkte bara påpeka att man bara får 100 spänn om man slutför uppdraget, fast man får dock behålla lockpicken som finns där pengarna låg :(

Och ringen ligger inte i stubben, den måste man plocka upp (man får inte gå vidare annars) ur en tunna utamför huset där Sellus Gravius är, snubben som man snackar med efter att man har fyllt i alla sina "skills".

(:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte Gothic var rätt grymt. Men jag är inte så bra på rollspel...första gången jag spelade gothic råkade jag dra till chapter 2 när jag var lvl 4 lol. En kompiss låg då på 18 och var fortfarande på lvl 1.. Men det roliga med gothic är att man måste själv kunna hantera svrden och inte bara klicka så fort det går. Man måste tajma och parera (höger klicka) för att inte bli träffad. rätt grymt...morrowind har jag sett hos en kmpiss...men det värkar vara lite för svårt för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag installerat Morrowind. Jag har kvar en sparad fil från 2 år sen. På den har min gubbe ett papper som det står något om att jag köpt ett hus i något ställe som heter Obei River eller något sånt. Någon som vet något om det?

EDIT: Jag e värsta tjuven på den jag måste betala 110K om jag åker fast. L :rolleyes: L

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag installerat Morrowind. Jag har kvar en sparad fil från 2 år sen. På den har min gubbe ett papper som det står något om att jag köpt ett hus i något ställe som heter Obei River eller något sånt. Någon som vet något om det?

EDIT: Jag e värsta tjuven på den jag måste betala 110K om jag åker fast. L :mellow: L

LOL! :rolleyes: En riktig tjuv ska ju kunna sno grejer utan att bli efterlyst :P

Ang. huset så har jag ingen aning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det betyder att du köpt hus i Solstheim...Bloodmoons expansion ö....

:rolleyes:

Litet bra fusk

• Öppna konsollen på knappen § den som sitter under esc.

• skriv in: Player->AddItem "gold_1000" 100000

• Sen är du miljadär  :mellow:

LoL men jag märkte nu när jag körde att jag hade fått döds straff :P

EDIT: Nej det står någonting sånt här: You Have purschased Rhan Manor South of Balmora. Northeast coast of Odei River

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor