AE_Dave Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Woohaaa.... ..!!!!! Har dom en sida? Det har dom nog men... eftersom de är ett spelföretag så lär du måsta flytta till L.A eller var dom nu håller hus..... eller? är de inget spelföretag? eller har de sina kontor här i sverige? ¨ ... behöver kaffe innan jag blir förrvirrad.... [skumtomten runs away] ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Morrowind äger!!!! Jag har full glas armour, sköld, svärd och yxa. Fast det inte så kul för jag e typ wanted överallt E det någon som har Bloodmoon? det värkar kul man kan ju vara Varulv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har bloodmoon! Men jag har aldrig varit varulv... fast jag har slutat köra nu för att jag har tröttnat lite På min förra gubbe hade jag en massa grejor, jag var på level 38 och är helt laglig, jag har ett eget hus (man får det när man kört en massa uppdrag i bloodmoon), några daedric-rustningar och alla daedric-vapen, hela glas-rustningen och alla glas-vapen, hela ebony-rustningen och alla ebony-vapen sen en massa andra kompletta rustningar och vapen men orkar inte skriva dom för att dom är inte så dyra och inte så svåra att få tag på... allt ligger i mitt stora hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag har ett eget hus (man får det när man kört en massa uppdrag i bloodmoon) Det får man la i Morrowind också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag tyckte att morrowind va kul i början men sen börja jag tröttna för att spelet va så buggigt och sånt. Men det va bara en sak som va rolig och det va att sno saker från affärer utan att dom märkte. Jag snodde typ svärd med 10-20 i allt och jag va inte tjuv utan jag va magiker (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Det får man la i Morrowind också... Ok, har inte kört så mycket uppdrag i vanliga Morrowind @ x0rZ, dom där svärden som du snodde är skitdåliga (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Ni vet Fargoth i Synda neen. Man ska ge han hans ring sen ska man snacka med En kille i affären så man får ett uppdrag. Uppdraget är att man ska hitta fargoths gömställe du ska gå till klock tornet då kommer du att se att Fargoth smyger till en stubbe i träsket. när han har gått iväg ska du gå och kolla i stubben. I den finns ringen och 300 spänn om jag inte mins fel. På det sättet blir du kompis med affärs ägaren så du kan köpa saker biligare och får 300 spänn (:!!! OBS! om du går tillbaks och pratar med gubben du fick uppdraget av så får du 150 spänn. Fast då klarar man uppdraget så du får välja. Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ni vet Fargoth i Synda neen. Man ska ge han hans ring sen ska man snacka med En kille i affären så man får ett uppdrag. Uppdraget är att man ska hitta fargoths gömställe du ska gå till klock tornet då kommer du att se att Fargoth smyger till en stubbe i träsket. när han har gått iväg ska du gå och kolla i stubben. I den finns ringen och 300 spänn om jag inte mins fel. På det sättet blir du kompis med affärs ägaren så du kan köpa saker biligare och får 300 spänn OBS! om du går tillbaks och pratar med gubben du fick uppdraget av så får du 150 spänn. Fast då klarar man uppdraget så du får välja. Jepp, men tänkte bara påpeka att man bara får 100 spänn om man slutför uppdraget, fast man får dock behålla lockpicken som finns där pengarna låg Och ringen ligger inte i stubben, den måste man plocka upp (man får inte gå vidare annars) ur en tunna utamför huset där Sellus Gravius är, snubben som man snackar med efter att man har fyllt i alla sina "skills". (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Man tar den från tunnan och sen om man ger den till honom så kommer han att lägga den i stubben när man gör uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Man tar den från tunnan och sen om man ger den till honom så kommer han att lägga den i stubben när man gör uppdraget! Aha, det visste inte jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tyckte Gothic var rätt grymt. Men jag är inte så bra på rollspel...första gången jag spelade gothic råkade jag dra till chapter 2 när jag var lvl 4 lol. En kompiss låg då på 18 och var fortfarande på lvl 1.. Men det roliga med gothic är att man måste själv kunna hantera svrden och inte bara klicka så fort det går. Man måste tajma och parera (höger klicka) för att inte bli träffad. rätt grymt...morrowind har jag sett hos en kmpiss...men det värkar vara lite för svårt för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Är BloodMoon och Tribunal bara expansion pack till Morrowind eller är det vanligt EDIT:Behöver hjälp med Bloodmoon det funkar inte, är det för att jag inte installerat vanliga? Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Anledning 1: Repig skiva.... Anledning 2: Om du mountar .bin filen blmo.bin så kanske du inte har fått hem hela....men det är ändå warez Redigerad 23 juni, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) HAhahaha, men asso det är en ISO fil. Ska prova fixa en ny...LoL Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Nu har jag installerat Morrowind. Jag har kvar en sparad fil från 2 år sen. På den har min gubbe ett papper som det står något om att jag köpt ett hus i något ställe som heter Obei River eller något sånt. Någon som vet något om det? EDIT: Jag e värsta tjuven på den jag måste betala 110K om jag åker fast. L L Redigerad 24 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Jag tror att det betyder att du köpt hus i Solstheim...Bloodmoons expansion ö.... Litet bra fusk Öppna konsollen på knappen § den som sitter under esc. skriv in: Player->AddItem "gold_1000" 100000 Sen är du miljadär Redigerad 24 juni, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nu har jag installerat Morrowind. Jag har kvar en sparad fil från 2 år sen. På den har min gubbe ett papper som det står något om att jag köpt ett hus i något ställe som heter Obei River eller något sånt. Någon som vet något om det? EDIT: Jag e värsta tjuven på den jag måste betala 110K om jag åker fast. L L LOL! En riktig tjuv ska ju kunna sno grejer utan att bli efterlyst Ang. huset så har jag ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Bästa sätter att skaffa hus är att öppna "The Elder Scrolls Constructions Set" och lägga in ett hus från nån alla textures som finns i spelet....Contructions Set är inte komplicerad, jag lärde mig den på en kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Jag tror att det betyder att du köpt hus i Solstheim...Bloodmoons expansion ö.... Litet bra fusk Öppna konsollen på knappen § den som sitter under esc. skriv in: Player->AddItem "gold_1000" 100000 Sen är du miljadär LoL men jag märkte nu när jag körde att jag hade fått döds straff EDIT: Nej det står någonting sånt här: You Have purschased Rhan Manor South of Balmora. Northeast coast of Odei River Redigerad 24 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts