epix Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Detta gäller endast Dator/Konsoll-rollspel och inte borddspel. Jag gör ej någon "Poll" för att jag kan inte lägga in alternativ här. Vad är erat favorit? Mitt är Diablo II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Star Wars: Knights of the Old Republic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Morrowind såklart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hmm...Kanske Deus Ex. Om det räknas som RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) 3-D 1:sta person Morrowind eller Deus Ex 3-D 2:dra person LBA2 2-D 3:dje person Fallout 2 eller Zelda A Link to The Past eller Final Fantasy 1 - 9 EDIT ::: Jag har alla det här spelen förutom LBA2 som gick sönder :'( så om nån vet var man kan få tag på det får ni gärna säg till ::: EDIT Redigerad 19 juni, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jaa! LBA2 är riktigt bra. Håller på att klara ut det. Det får man inte glömma. Men det är riktigt svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Någon som moddar till morrowind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Fallout 2. Det bästa spelet någonsin också förövrigt. Så fantastiskt kul! Andra plats är nog Morrowind, det är också helt klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ska jag vara helt ärlig så suger morrowind. Det är kul ett tag i början, men sen... Det är ju så buggigt åxå.. Usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ska jag vara helt ärlig så suger morrowind. Det är kul ett tag i början, men sen... Det är ju så buggigt åxå.. Usch.. Morrowind är INTE kul i början... det blir kul när man kört ett tag, då "gubben" är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, Morrowind är kul i början. Och då menar jag de första timmarna, sen börjar spelet suga mer och mer och tillslut inser man hur värdelöst det egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, Morrowind är kul i början. Och då menar jag de första timmarna, sen börjar spelet suga mer och mer och tillslut inser man hur värdelöst det egentligen är. Nejnejnej, man inser hur sugit det är när man är aldeles för bra och har klarat typ allt... DÅ är spelet skittrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nä..det värsta med morrowind är att det är så BUGGIGT!!!!!!!!! För att döda en kille som du normalt får spö av behöver du: Några hundra pilar En pilbåge eller armborst En stor sten, en våningsäng, en hylla eller något annat att hoppa upp på När du har de 3 sakerna är det bara att hoppa upp på nr3 och ta fram nr2 och ladda med nr1 och skjuta på fienden. Om han/hon bara har ett svärd (som de flesta i morrowind) så kan du skjuta i lugn och ro tills han/hon är död. Det är det som är så trååååååååååååkigt!!!!!!! För jag kan inte låta bli att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nä..det värsta med morrowind är att det är så BUGGIGT!!!!!!!!! För att döda en kille som du normalt får spö av behöver du: Några hundra pilar En pilbåge eller armborst En stor sten, en våningsäng, en hylla eller något annat att hoppa upp på När du har de 3 sakerna är det bara att hoppa upp på nr3 och ta fram nr2 och ladda med nr1 och skjuta på fienden. Om han/hon bara har ett svärd (som de flesta i morrowind) så kan du skjuta i lugn och ro tills han/hon är död. Det är det som är så trååååååååååååkigt!!!!!!! För jag kan inte låta bli att göra det. Ehhh... det spelar nog ingen roll vad jag säger för du kommer ändå att säga emot Aja, jag är inte så förtjust i rollspel, utan det är väldigt få rollspel som jag gillar, men jag kan ju passa på att berätta att mitt favorit-rollspel är Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Morrowind och Deus Ex. Förresten hörde att bethesta softworks sökte efter world designer och diverse andra jobb som behövs till en eventuell uppföljare i The Elders Scroll serien. Dom skrev att dom jobbar på "nästa generations RPG"! Weehooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Okej, Jag ska sluta förstöra denna topic genom att smutskasta Morrowind.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 There can only be one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Star Wars: Knights of the Old Republic.. gillar inte rpg så mycket men sw:kotor är nog min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jagged Alliance 2 och typ Diablo (ettan alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Morrowind och Deus Ex. Förresten hörde att bethesta softworks sökte efter world designer och diverse andra jobb som behövs till en eventuell uppföljare i The Elders Scroll serien. Dom skrev att dom jobbar på "nästa generations RPG"! Weehooo! Woohaaa.... ..!!!!! Har dom en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts