Jump to content

RPG-Spel

epix
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

3-D 1:sta person Morrowind :huh: eller Deus Ex -_-

3-D 2:dra person LBA2 ;)

2-D 3:dje person Fallout 2 :angry: eller Zelda A Link to The Past :angry: eller Final Fantasy 1 - 9 :wub:

EDIT ::: Jag har alla det här spelen förutom LBA2 som gick sönder :'( så om nån vet var man kan få tag på det får ni gärna säg till ::: EDIT

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä..det värsta med morrowind är att det är så BUGGIGT!!!!!!!!!

För att döda en kille som du normalt får spö av behöver du:

• Några hundra pilar
  • En pilbåge eller armborst
  • En stor sten, en våningsäng, en hylla eller något annat att hoppa upp på

När du har de 3 sakerna är det bara att hoppa upp på nr3 och ta fram nr2 och ladda med nr1 och skjuta på fienden. Om han/hon bara har ett svärd (som de flesta i morrowind) så kan du skjuta i lugn och ro tills han/hon är död. Det är det som är så trååååååååååååkigt!!!!!!! För jag kan inte låta bli att göra det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä..det värsta med morrowind är att det är så BUGGIGT!!!!!!!!!

För att döda en kille som du normalt får spö av behöver du:

• Några hundra pilar
  • En pilbåge eller armborst
  • En stor sten, en våningsäng, en hylla eller något annat att hoppa upp på

När du har de 3 sakerna är det bara att hoppa upp på nr3 och ta fram nr2 och ladda med nr1 och skjuta på fienden. Om han/hon bara har ett svärd (som de flesta i morrowind) så kan du skjuta i lugn och ro tills han/hon är död. Det är det som är så trååååååååååååkigt!!!!!!! För jag kan inte låta bli att göra det. :lol:

Ehhh... det spelar nog ingen roll vad jag säger för du kommer ändå att säga emot :wub:

Aja, jag är inte så förtjust i rollspel, utan det är väldigt få rollspel som jag gillar, men jag kan ju passa på att berätta att mitt favorit-rollspel är Morrowind :lol:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morrowind och Deus Ex.

Förresten hörde att bethesta softworks sökte efter world designer och diverse andra jobb som behövs till en eventuell uppföljare i The Elders Scroll serien. Dom skrev att dom jobbar på "nästa generations RPG"! Weehooo!

Woohaaa.... :P:blink:(w00t) ..!!!!! Har dom en sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor