Wild_hawk Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag skulle vilja att man kunde gömma liken av de man mörda, och de skulle finnas flera olika sätt varierande pågrund av miljön man är i. Som när man är vid en gräsmatta så ska man kunna hitta en spade och gräva ner liket, och sen ska man kunna bränna liket och sprida ut askan osv. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Joo, det skulle vara bra om det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 det skulle vara grymt om man kunde göma liket i backluckan på sin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Så många som jag dödar skulle jag ägna den mesta av tiden åt att gräva ner lik om det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Så många som jag dödar skulle jag ägna den mesta av tiden åt att gräva ner lik om det var så. hehe sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Så många som jag dödar skulle jag ägna den mesta av tiden åt att gräva ner lik om det var så. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Man borde ju kunna lägga liket i bakluckan och sen köra ner bilen i havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jo det skulle varit väldigt kul om man kunde göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 lönt .... liken försvinner ju efter några sekunder man dödat dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag skulle vilja att man kunde gömma liken av de man mörda, och de skulle finnas flera olika sätt varierande pågrund av miljön man är i. Som när man är vid en gräsmatta så ska man kunna hitta en spade och gräva ner liket, och sen ska man kunna bränna liket och sprida ut askan osv. Vad tycker ni? fy fan va jobbig ide!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 fy fan va jobbig ide!! nej den var ju bra ju :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 visst, e de väll kul att kunna göma lik men man tröttnar nog ganska tidigt, typ efter första gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det skulle vara kul om man kunde bära kropparna och slänga ner dom i vattnet och se en haj mumsa på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 MIAMI_VICE DU TROTSAR JU ALLT SOM WILDHAWK SÄGER!! LÄGG AV MED DET!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag tycker att om man dödar nån och slänger in liket i bagaget.. Ska man bli av med snuten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag tycker att om man dödar nån och slänger in liket i bagaget.. Ska man bli av med snuten... Om man då blir tagen av polisen så ska de söka igenom bilen, och hittar de då liket i bakluckan så är man körd =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Om man då blir tagen av polisen så ska de söka igenom bilen, och hittar de då liket i bakluckan så är man körd =) Det tycker jag att det är bra om det är så. Men om man nu har polisen efter sig, hur skulle då dom stanna en...? (om jag nu har polisen efter mig så kör jag ju bara till en polissymbol eller närmaste payandspray) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Dom kanske faktiskt kollar upp lite mer än vad dom gör i de tidigare GTA. Om en människa i verkliga världen blir påkörd så tas det ju lite mer på allvar än vad det gör i GTA. Då kan man ju utan vidare köra över ett större joggingskompani utan att polisen bryr sig speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Det tycker jag att det är bra om det är så. Men om man nu har polisen efter sig, hur skulle då dom stanna en...? (om jag nu har polisen efter mig så kör jag ju bara till en polissymbol eller närmaste payandspray) Nä men de kanske kör en rutincheck. Du e trots allt svart, så förmodligen kommer du att bli tillsagd att köra åt sidan. Såg Menace II Society och Boyz n the hood idag, där blir dom alltid kollade för att dom är svarta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nä men de kanske kör en rutincheck. Du e trots allt svart, så förmodligen kommer du att bli tillsagd att köra åt sidan. Såg Menace II Society och Boyz n the hood idag, där blir dom alltid kollade för att dom är svarta.. Du kan ha rätt men tror du R* fixar sånt? Att polisen säger att man ska köra in till sidan?...Vi får vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts