Jump to content

Gömma liken?

Recommended Posts

Jag skulle vilja att man kunde gömma liken av de man mörda, och de skulle finnas flera olika sätt varierande pågrund av miljön man är i. Som när man är vid en gräsmatta så ska man kunna hitta en spade och gräva ner liket, och sen ska man kunna bränna liket och sprida ut askan osv. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja att man kunde gömma liken av de man mörda, och de skulle finnas flera olika sätt varierande pågrund av miljön man är i. Som när man är vid en gräsmatta så ska man kunna hitta en spade och gräva ner liket, och sen ska man kunna bränna liket och sprida ut askan osv. Vad tycker ni?

fy fan va jobbig ide!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man då blir tagen av polisen så ska de söka igenom bilen, och hittar de då liket i bakluckan så är man körd =)

Det tycker jag att det är bra om det är så. :lol: Men om man nu har polisen efter sig, hur skulle då dom stanna en...? (om jag nu har polisen efter mig så kör jag ju bara till en polissymbol eller närmaste payandspray)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kanske faktiskt kollar upp lite mer än vad dom gör i de tidigare GTA. Om en människa i verkliga världen blir påkörd så tas det ju lite mer på allvar än vad det gör i GTA. Då kan man ju utan vidare köra över ett större joggingskompani utan att polisen bryr sig speciellt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tycker jag att det är bra om det är så. :lol: Men om man nu har polisen efter sig, hur skulle då dom stanna en...? (om jag nu har polisen efter mig så kör jag ju bara till en polissymbol eller närmaste payandspray)

Nä men de kanske kör en rutincheck. Du e trots allt svart, så förmodligen kommer du att bli tillsagd att köra åt sidan. Såg Menace II Society och Boyz n the hood idag, där blir dom alltid kollade för att dom är svarta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä men de kanske kör en rutincheck. Du e trots allt svart, så förmodligen kommer du att bli tillsagd att köra åt sidan. Såg Menace II Society och Boyz n the hood idag, där blir dom alltid kollade för att dom är svarta..

Du kan ha rätt men tror du R* fixar sånt? Att polisen säger att man ska köra in till sidan?...Vi får vänta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor