Jump to content

FRÅGOR OM VC

Alle090
 Share

Recommended Posts

1.Var finns deaddoddo? Jag har aldrig sett den eller en bild på den!jag har hört att man kan flyga i den. om inte finns det något plan som har hjul! (w00t)(w00t)

2.När man har klarat ut VC så finns det P-BILDER med CANDY SUXX :shifty: på verciette estat (vet ej hur det stavas). är det cortez som som har roligt med henne? (w00t)

3.Jag har inget att göra. allt jag gör är att mörda och tjäna pengar. jag har runt 1400000cash typ. finns det något man kan spendera dom på? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Sjöflygplanet Skimmer står vid bryggan utanför filmstudion när du klarat uppdraget Dildo Dodo som du får där.

2. Det är svårt att se vem det är men jag tror att det är killen som har roligt med henne i cutscenerna mellan uppdragen vid Filmstudion.

3. Köp vapen, kläder, måla om bilar eller ladda ner mods.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ej hur man printar bilder när man spelar! men jag har hör att det finns något plan som kan landa och starta på land! men doddo vad är det för plan? jag har GTAvicecity_car_editor! där står det doddo men visar ingen bild! jag vet att det inte är planet med reklamen där bak (DEADDODDO) för att det finns på bild!

(om ni inte förstår klaga inte men det är svårt att förklara)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ej hur man printar bilder när man spelar! men jag har hör att det finns något plan som kan landa och starta på land! men doddo vad är det för plan? jag har  GTAvicecity_car_editor! där står det doddo men visar ingen bild! jag vet att det inte är planet med reklamen där bak (DEADDODDO) för att det finns på bild!

(om ni inte förstår klaga inte men det är svårt att förklara)

tryck Print Screen, sen öppnar du paint, ctrl+v sen sparar du bilden bara :lol:

edit: Det går ju att göra om skimmern så att den har hjul, tar deaddodo's modell + texutr sen ändrar i handlingen så den kan åka på land oxo, då e det ju bra..? :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack Xemtoth. nu kan jag ta bilder. men nu är det bara att få upp dom på nätet. jag försökte innan med det stog att filen var för stor tror jag att dom menar!?

men kan någon ge mig en karta över cement killen i vattnet,u-båten och var ägget finns!? :'( det skulle vara schysst! :P jag jobbar på att få upp bilderna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack Xemtoth. nu kan jag ta bilder. men nu är det bara att få upp dom på nätet. jag försökte innan med det stog att filen var för stor tror jag att dom menar!?

men kan någon ge mig en karta över cement killen i vattnet,u-båten och var ägget finns!? :'( det skulle vara schysst! :P jag jobbar på att få upp bilderna

jag har skaffat en u-båt och tänkte att besökat gubben och u-båten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor