Alle090 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 1.Var finns deaddoddo? Jag har aldrig sett den eller en bild på den!jag har hört att man kan flyga i den. om inte finns det något plan som har hjul! 2.När man har klarat ut VC så finns det P-BILDER med CANDY SUXX på verciette estat (vet ej hur det stavas). är det cortez som som har roligt med henne? 3.Jag har inget att göra. allt jag gör är att mörda och tjäna pengar. jag har runt 1400000cash typ. finns det något man kan spendera dom på? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 om du ska ha det flygplanet måste du köpa filmstudion sen klara dem jobben du kan ju köpa sunshine autos eller botyard det finns många hus att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) 1. Sjöflygplanet Skimmer står vid bryggan utanför filmstudion när du klarat uppdraget Dildo Dodo som du får där. 2. Det är svårt att se vem det är men jag tror att det är killen som har roligt med henne i cutscenerna mellan uppdragen vid Filmstudion. 3. Köp vapen, kläder, måla om bilar eller ladda ner mods. Redigerad 19 juni, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 1. deaddodo är ju planet som flyger runt med reklam.. osolid men går att spränga med huntern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 2. Är de inte Alex Shrubb(ellervadhannuheter) hon har sex med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Kan nån ladda upp bilderna så jag slipper kolla? vore snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag vet ej hur man printar bilder när man spelar! men jag har hör att det finns något plan som kan landa och starta på land! men doddo vad är det för plan? jag har GTAvicecity_car_editor! där står det doddo men visar ingen bild! jag vet att det inte är planet med reklamen där bak (DEADDODDO) för att det finns på bild! (om ni inte förstår klaga inte men det är svårt att förklara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Jag vet ej hur man printar bilder när man spelar! men jag har hör att det finns något plan som kan landa och starta på land! men doddo vad är det för plan? jag har GTAvicecity_car_editor! där står det doddo men visar ingen bild! jag vet att det inte är planet med reklamen där bak (DEADDODDO) för att det finns på bild! (om ni inte förstår klaga inte men det är svårt att förklara) tryck Print Screen, sen öppnar du paint, ctrl+v sen sparar du bilden bara edit: Det går ju att göra om skimmern så att den har hjul, tar deaddodo's modell + texutr sen ändrar i handlingen så den kan åka på land oxo, då e det ju bra..? Redigerad 20 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 sen ändrar i handlingen så den kan åka på land oxo hur? har bytt skimmern mot ett jetplan med hjul.. vill kunna landa både på vatten och land.. går iofs att landa/lyfta på land oxå men det skrapar o flyger gnistor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 2. Är de inte Alex Shrubb(ellervadhannuheter) hon har sex med? Alldeles rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 tack Xemtoth. nu kan jag ta bilder. men nu är det bara att få upp dom på nätet. jag försökte innan med det stog att filen var för stor tror jag att dom menar!? men kan någon ge mig en karta över cement killen i vattnet,u-båten och var ägget finns!? :'( det skulle vara schysst! jag jobbar på att få upp bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 tack Xemtoth. nu kan jag ta bilder. men nu är det bara att få upp dom på nätet. jag försökte innan med det stog att filen var för stor tror jag att dom menar!? men kan någon ge mig en karta över cement killen i vattnet,u-båten och var ägget finns!? :'( det skulle vara schysst! jag jobbar på att få upp bilderna jag har skaffat en u-båt och tänkte att besökat gubben och u-båten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Spara som JEPG och inte BMP så går de att ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nu har jag fått upp bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Aha, men hon har ju inte sex med nån där ju Edit, Eller är det en kuk som smyger sig in där till vänster på bilden? Redigerad 21 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Att ni alla kan ha så fel. Det är ju allas våran Cortez som leker med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det är jag på bilden... Hon va skön... Nej men seriöst, Cortez i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/P-bord1.JPG så här är en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/P-skrivbord.JPG och här är skrivbordets bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts