Lance Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) någon som kan skicka halo cab2 på msn (majcuz@hotmail.com) min är coruppt :'( snääääla Redigerad 19 juni, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 någon som kan skicka halo cab2 på msn (majcuz@hotmail.com) min är coruppt :'( snääääla instalera om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) instalera om ? nej asså jag har en skiva me d som är repig som fan så har ja lagt över dom på enn annan men den funkar inte (cab2) som jag koierar över så ja måste ha en ny!! Redigerad 19 juni, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det låter som ett piratkopieringsfel utan tvekan. Om du har köpt skivan så kan du be om en ny i affären, funkar ibland. Eller så finns det maskiner som tar bort report från skivan. Som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts