GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hejhej. Det var såhär att jag råkade dölja en mapp som jag inte ville att nån annan skulle se(nej ingen sån mapp ). Ja i alla fall, det stod att jag skulle kunna öppna den om jag visste vad den hette. Jag vet vad den heter men hur fan öppnar jag den? Jag ser den inte ens. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tools>Folder Options>View>Show hidden files and folders Har engelskt XP, då heter det så här. Du kan nog hitta motsvarande i det svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ja jag hittade det. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det var så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts