MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag gillar att man kan köra bil!! får ju sj köra nästa år men ändå!! gillar bilar hmm vet ej varför men spelet e sååååå kul!! längtar grymt mkt på SAn Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 köp driver3 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 köp driver3 istället gillar att hitta buggar.. Griimn: stället för Gta:Sa? är du dum? skippa driv3r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 "omgivningen" typ...att vara gäng ledare, Miami,palmer,brudar i bikini, värsta sommarlandet! och självklart alla fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag älskar spel där man kan strosa omkring fritt utan att behöva följa en story, göra uppdrag eller så (bara röja med andra ord). så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag älskar spel där man kan strosa omkring fritt utan att behöva följa en story, göra uppdrag eller så (bara röja med andra ord). så enkelt är det precis vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 tycker om att bara glida skuta lite på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Polisuppdrag. Känner mig utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 på 100% så är ju haitianerna mot en o skjuter en när dom ser en men asså jag har fixat en mod som gör att dem inte rör en mer att dom respekterar en nån som vill att jag lägger ut den på gtamods kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gör det, ju fler moddar dessto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 okej jag lägger upp den så fort som möjligt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Friheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Friheten W0RD och miljön, andra spel som Driv3r, the gateaway och True crime saknar känsla på miljön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Håller med, inte kul när man har klarat de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Älskar att komma ut på den lilla ön starfish Isalnd och bara gasa förbi alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag är trött på staden Vice City, jag känner den som min egen fitta. Jag njuter inte längre av att cruisa runt i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag är trött på staden Vice City, jag känner den som min egen fitta. Jag njuter inte längre av att cruisa runt i den. woow, inte visste jag woow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 måste nog vara Taxi updragen.. inte för att det är så särskillt kul men det går fort att komma upp i 100 "skjussningar" och så tjänar man mycket på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Älskar att bara cruisa runt på min sanshez fram o tillbaka om o om igen.. Inte göra en fluga förnär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag är trött på staden Vice City, jag känner den som min egen fitta. Jag njuter inte längre av att cruisa runt i den. Om du är trött på staden kan du ju alltid ladda hem en mod som förändrar allt. Jag kan rekommendera Myriad Island. Använd Barton Waterducks Installerare som också finns på sidan. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts