DarkAzz Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) Jag har köpt Vice City.... Hur hittar man till Vercetti Estate??? Det ligger inte utmärkt på kartan... Också har jag letat efter fordon tex flygplan och helicoptrar men hittar inga... Kan nån hjälpa mig!!! Är det en byggnad eller så? Redigerad 10 november, 2002 av DarkAzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Detta hör till VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vercetti Estate får du inte från början utan det är Diaz's Mansion och det ligger på Starfish Island eller vad det nu heter det är ön mitt på kartan om jag inte har fel du måste göra missions för att sedan ta över villan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts