danil89 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag har Fifa 2002 på min dator och jag har windows xp. Mitt stora och irriterande problem är när jag ska köra en match, när spelet laddas eller en stund in i matchen så kommer en "bluescreen" upp i någon sekund sedan så startar datorn om och när jag kommer till skrivbordet så står det att datorn har återställts från ett allvarligt fel. Detta gör att jag inte kan köra en enda hel match i spelet, i bästa fall en halv match. Vet någon vad detta beror på, jag misstänker att jag har fått virus även fast min dator inte har internet så kan ju någon fil som jag har laddat ner haft virus i sig och då har jag flyttat den tilll min dator men det är bara misstankar, jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Högerklicka på "Den här Datorn" > Avancerat > Start och Återställning, och bocka sedan ur "Starta om automatiskt" (om du inte redan gjort det här) så ser du vad felet beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Så du spelar Fifa2002 fortfarande? Om du har virus är det inte mkt vi kan göra för att hjälpa dig. Du måste ta bort viruset. Du har väl virusskydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Min kompis hade samma problem. Har du möjligtvis Geforce 3, och XP? Gå in på windows update, välj drivrutiner och ta hem Nvidia XP display drivers eller nåt sånt. Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) Jag har Geforce4 mmx 64 mb. Eftersom jag inte har internet på min dator så har jag trott att jag inte behövt ett antivirusprogram. Jag har nyss laddat hem nya drivrutiner på svenska för mitt grafikkort, men det har inte gjort någon skillnad. GameX: Ditt tips var bra, det ska jag försöka med. Om inget går så får jag göra det jag inte alls vill, formatera hårddisken och installera om allt igen. PS: för ett år sedan så körde jag fifa 2002 mycket på samma dator som jag har nu och då funkade det, men nu när jag har installerat nya drivrutiner till grafikkortet så fungerar det inte längre, fifa kanske inte känner igen grafikkortet längre. Så lösninngen kanske är att ta bort de nya drivrutinerna. Redigerad 19 juni, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts