dempaboy Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 vilket är det bästa? jag tycker age of empiers spelen och age of mythology eller warcraft spelen. :vote: warcraft spelen anledning: jag har nyss köpt warcraft3 och the frozen throne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag tycker Stronghold Crusader är bäst... Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Command & Conquer-spelen är helt klockrena. Speciellt Red Alert 1 och 2 är spel man sent glömmer. Vote: Command & Conquer-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: Annat Stronghold spelen är bäst, precis som Thotim sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: Warcraft Serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: AoM, Praetorians De är mycket sköna, plus att Stronghold: Crusader ser mycket skönt ut, jag ska nog skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det absolut bästa strategi spelet genom tiderna (enligt mig och mååånga andra fans) är Age Of Empires (AOE), det första alltså. Med expansionspaketet blir spelet ännu bättre. Spelade AOE: Rise Of Rome senast igår mot en poolare. Vi var på samma lag mot några datorstyrda fiender. Så jag kunde inte kicka hans röv. Men iof så riskerade jag inte att bli kickad själv. Tyvärr blev matchen så långdragen att vi var tvungna att avbryta. Men vi hade så gott som tagit ut flera civilisationern redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Lätt AoE och AoM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Age of Empires helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Age of empires, älskar att bygga upp stora katapulter och spränga ihjäl iandertalere, fan va buuuuuuuuuuuuuusssigt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Age-spelen är bäst!!! Älskar baneditorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Vote: Annat Starcraft über alles! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Advance Wars 2 : black hole rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 inte för att jag är så mycket för strategi spel men isåfall VOTE: annat kommer inte på vad det heter. ni får veta senare om det intresserar er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 C&C serien of course!! Red Alert 1 var en upplevelse det, lol minns när jag fick damp på alla mina tusentals små infaterister som tog upp hela min bas, dom stod överallt, fick nuke'a bort dom! fanns ingen plats för tanks och den där pengahämtarsaken kom inte in till fabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 C&C-serien är inte dålig, men Warcraft är bättre, för att inte tala om hur mycket bättre AOE är.. Som någon sa så är baneditorn mkt bra i AOE. Det håller jag med om! Man kan göra så avancerade uppdrag med egen intro och outro film och man kan sätta ihop egna campaigner. Och den är så lätt att lära sej. AOE 4ever.. AOM har jag faktiskt aldrig spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) age of empire tycker jag är bäst Redigerad 19 juni, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 C&C-serien är inte dålig, men Warcraft är bättre, för att inte tala om hur mycket bättre AOE är.. Som någon sa så är baneditorn mkt bra i AOE. Det håller jag med om! Man kan göra så avancerade uppdrag med egen intro och outro film och man kan sätta ihop egna campaigner. Och den är så lätt att lära sej. AOE 4ever.. AOM har jag faktiskt aldrig spelat... Då ska du se editorn i Warcraft III med Frozen Throne. Den är ruskigt bra. Vote WC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Då ska du se editorn i Warcraft III med Frozen Throne. Den är ruskigt bra. Vote WC. Jag har sett den. Och använt den. Det går att göra mycket mer avancerade grejjer med den, men den är så svår att lära sej. Mycket med triggers och sånt att hålla reda på. Alldeles för svåranvänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Command & Conquer serien. Red Alert 1 äger sönder hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts