Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag har länge funderat över om spel företag gör vissa buggar med flit, bara för att uppföljaren ska ha mycket nytt. Som tex: I gta3 om du ställde dig framför en bil och sköt på den så åkte den inte över dig, men som de sedan ändrade till gta vc. Jag vet inte, jag kanske är helt ute och cycklar, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det hände att bilarna i GTA3 körde över en. Men det hände nästan aldrig i vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Sköt man på en bil i GTA3 så stamapde föraren på gasen och drog därifrån medans i VC så stannar oftast bilarna om skjuter på dem, ibland händer det dock att de drar iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Sköt man på en bil i GTA3 så stamapde föraren på gasen och drog därifrån medans i VC så stannar oftast bilarna om skjuter på dem, ibland händer det dock att de drar iväg. Jag skulle göra som i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts