emo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 vilket gillar ni mest att spela gta på själv säger jag ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Du anar inte hur många sånna här trådar det finns och du kunde väl åtminstone postat en poll. Själv tycker jag PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Helt Klart PC!!!! Visst PS2 Går det Bar på Men Det Är Cpigt att titta Upp och ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Helt Klart PC!!!! Visst PS2 Går det Bar på Men Det Är Cpigt att titta Upp och ner grejen är så att pc blir allt så jävla lätt t.ex. det där uppdraget när man ska vara bättre än den där snubben på att skuta där man köper vapen (va ett tag sen kommer inte ihåg namnet) men det är iaf den där snubben man gör uppdrag med på malibu club, då behöver man bara använda musen och då klarar man det ju galant.. men jag kan hålla med om att det är jävligt roligt till PC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Håller med!!! Autosiktet gör det för lätt i PS2-versionen, och sen blir det omöjligt att sikta med automatgevär. Man kan ju inte stå och spruta kulor omkring sig i PS2-versionen, för man träffar ovan bilarna och så måste man ha asmycket tur att träffa en människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 av ps2 och pc föredrar jag PC. För det med autosiktet som ni säger och man kan itne modda till ps2. Och xbox har jag inte testat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts