addeusa Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag kanske är helt lost, men jag är rätt tröt på att åka tillbaka till "den första" ön och spara hela tiden, finns det inga andra sparnings-ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag kanske är helt lost, men jag är rätt tröt på att åka tillbaka till "den första" ön och spara hela tiden, finns det inga andra sparnings-ställen? ju det finns det det finns flera st som man kan köpa kolla här så ser du var dom är: http://www.all-vice-city.fr.st/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (TAck)Det är byggnadena man köper som blir sparningsställen? Isåfall när kan man börja köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När som helst (alltså när du har råd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Thank man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Thank man jag tror du menar Thanks man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MileZ^ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 eh....man ska faktiskt inte märka ord!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts