Nybergh Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nån som vet varför det ligger en ubåt i vattnet lite längre bort än båt hamnen? Nån som vet varför det är en gubbe med ett stenblock på fötterna på stenberg under vattnet norr om golf banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det är påskägg som Rockstar lagt in för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybergh Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 <När la dom in dom dah ? skulle man kunna göra någe kul med något av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 hör detta ihop med modding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 <När la dom in dom dah ? skulle man kunna göra någe kul med något av dom Dom har alltid funnits med i spelet ända sen dom skapade spelet Tyvärr kan man inte göra nått kul med dom. dom bara finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Nån som vet varför det ligger en ubåt i vattnet lite längre bort än båt hamnen? Nån som vet varför det är en gubbe med ett stenblock på fötterna på stenberg under vattnet norr om golf banan? det finns ett sjunket last fartyg aldeles till höger om det ofärdigbyggda vatten huset och aldeles bakom de som står i hamnen. sen finns en liten båt sänkt under en bro någonstans i andra sidan av stade fårn lastfartyget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Fins det någonting i Vc som man kan hitta och göra någonting med ? När jag va hos Nybergh och spelade hittade vi en Minigun uppe på taket på det huset man ska spränga i ett updrag (Gillar minugun ). kan ni ge mer exempel på enkla saker som är roliga att göra när man ha klarat ut VC eller om man inte orkar köra updrag längre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) Ska åka bort i morrn. då kanske jag inte syns till i forumet på ett tag men jag kanske hittar en dator där i gbg (det e dit jag ska) Ville bara säga det. och nu kom jag på en grej. Tänk om någon kan göra fordonet Halo scorpion tank till VC.. gud vad grymt det skulle va . men då kanske den skulle ersätta orginal tank Redigerad 19 juni, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Daoh den kända repliken från homer. Tänk om mannen i vattnen skulle va homer. JA NU VET JAG. men kan juh göra ett homer skin till han (men vart ska man lägga det) eller iaf ett homer skin till huvudpersonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts