Jump to content

Ubåt? Gubbe?

Nybergh
 Share

Recommended Posts

Nån som vet varför det ligger en ubåt i vattnet lite längre bort än båt hamnen? Nån som vet varför det är en gubbe med ett stenblock på fötterna på stenberg under vattnet norr om golf banan?

det finns ett sjunket last fartyg aldeles till höger om det ofärdigbyggda vatten huset och aldeles bakom de som står i hamnen. sen finns en liten båt sänkt under en bro någonstans i andra sidan av stade fårn lastfartyget :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fins det någonting i Vc som man kan hitta och göra någonting med ?

När jag va hos Nybergh och spelade hittade vi en Minigun uppe på taket på det huset man ska spränga i ett updrag (Gillar minugun :huh:).

kan ni ge mer exempel på enkla saker som är roliga att göra när man ha klarat ut VC eller om man inte orkar köra updrag längre ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska åka bort i morrn. då kanske jag inte syns till i forumet på ett tag men jag kanske hittar en dator där i gbg (det e dit jag ska)

Ville bara säga det. och nu kom jag på en grej.

Tänk om någon kan göra fordonet Halo scorpion tank till VC.. gud vad grymt det skulle va :huh:. men då kanske den skulle ersätta orginal tank -_-

post-12-1087665930_thumb.jpg

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor