hADEZ Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hejsan! Varför e de så jävla viktigt att lilla upload bilden ska vara 200x200??? snälla behöver hjälp.. för den vägrar bli uploadad!! hopppas de finns nån snäll "sak" o inte nån kaxig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men gör bara om den till 200x200 då. Det är inte svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men gör bara om den till 200x200 då. Det är inte svårt! hmm.. men asså! vart gör man de då? jag sitter me paint.. är inte vid min data.. o de fungerar inte om man tar ändra storlek.. cp fel!! :S hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Prova o gör bilden mindre, o lägg tråden i rätt forum nästa gång Prova annars Photoshop eller paintshop.. funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Óm inte denna tråd ska ligga i "Modding". Var ska den ligga då? Lägg upp bilden så kan jág förminska den om du nu inte klarar det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hejsan! Varför e de så jävla viktigt att lilla upload bilden ska vara 200x200??? snälla behöver hjälp.. för den vägrar bli uploadad!! hopppas de finns nån snäll "sak" o inte nån kaxig! Den måste vara 200x200 för att passa in i GTAmods bildsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Óm inte denna tråd ska ligga i "Modding". Var ska den ligga då? Lägg upp bilden så kan jág förminska den om du nu inte klarar det själv.. modding forumet tillhör bara GTA modding eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 SNÄLLA LÄS INNAN DU SVARAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H3KTOR Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det går visst att ändra storleken i paint... gå in på bild och sedan inställningar och ändra till 200 x 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 modding forumet tillhör bara GTA modding eller har jag fel? Det här rör väl GTA-modding i allra högsta grad? Han vill ju ha hjälp med att ladda upp en mod. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts