Danne Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 hej! kom på en sak att ag tycker att man kan premuminera på alla gta nyheter som kommer att kom på första sidan det tycker jag är en jätte bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hultenius brukar skicka ut ett nyhetsbrev ibland som sammanfattar de viktigaste nyheterna det senaste halvåret eller liknande men att skicka ut ett mail för varje nyhet tycker jag är lite onödigt. Det tar ju bara några sekunder att surfa in på GTAsajten och kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Precis. Jag skulle iaf inte vilja ha ett mail varje gång det kommer en ny nyhet på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts