Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag har nått virus typ. Det poppar upp lite fönster då och då med att de står att jag har virus och ibland men gröna myror som har s*x ? Jag har sökt med adaware - norton - spybot men ingen hittar. OCh sen på en av dom där sidorna som poppar upp stog det att ja ahar virus blabla och att ja kan ladda ner ett pogram som kan fixa. Gjorde de o sökte och den hitta men de gick inte ta bort eller nått för jag måste köpa pogrammet. Nån som vet vad jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det är inte virus, bara enkla popup-rutor från vissa sidor som vill "skrämmas" eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Japp känn dig lugn! det är popups! jag har också haft det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Okey har då isf gtasajten eller fragzone dom? Asså de e inte sånna. Dom poppar upp på vilken sida typ när dom vill. KAn till och med poppa upp utan att ja gör nått cokså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Okey har då isf gtasajten eller fragzone dom? Asså de e inte sånna. Dom poppar upp på vilken sida typ när dom vill. KAn till och med poppa upp utan att ja gör nått cokså. Då är det spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Har du upptaderat Ad-Aware? Eftersom den inte påminner om det så får man ofta en falsk säkerhet, eftersom Spyware är om virus, kommer nya ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det är nog bara ett spyware som försöker få dig att ladda ner nåt "antivirusprogram" som i sin tur kanske innehåller ännu mera spyware. Kör Ad-aware och radera skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det är nog bara ett spyware som försöker få dig att ladda ner nåt "antivirusprogram" som i sin tur kanske innehåller ännu mera spyware. Kör Ad-aware och radera skiten. jao tror de också men får väll kolla om jag har senaste ad aware efter som den hitta ingen förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om inte Ad-aware hjälper kan du testa Spybot eller Hijack This men då måste du vara mer försiktig med vad du tar bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 jao jag tro de räcker har 21 filer nu så tror de Fan de går inte o spara dom där små gröngölingarna som har s*x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Menar du SEX eller SAMLAG. Var inte så jävla pryda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Menar du SEX eller SAMLAG. Var inte så jävla pryda. JAg menar de mellan man och kvinna men i detta fall mellan grönmyra man och grönmyra kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 prova med spy sweeper det funkar sk*t bra det är som ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts