Vice-Nasty Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför jagar aldrig polis några andra bilar .... Så här kommer man körandes helt ofarlig , ja då kommer det 5 polis som jagar en tjuv i en bil .... Det kan ställa till att det blir mer traffik problem i spelet ....Och det är ju verkligt med traffikproblem i Las Vegas osv.... Ibland har man sett en annan person bil köra in i en polis bil , jaja det är ju helt okej ... Han blir inte jagad eller skjuten som poliserna gör mot dig... Verkar precis som om polis har något emot dig::..: Varför bryr sig inte polis ibland när man kör på dom lite lätt... Varför bryr sig inte polis ibland när du slår ner en människa framför honom... Varför bryr sig inte polis när en vanliga person bil kör på honom... Varför blir det inte mer traffikproblem i spelet , mer verkligare då ...Alla står o tuttar osv... men just då kanske du har en motorcykel och blir jagad av en polis du kör in på en stor gata ...Men vad ser du framför dig, ett stort traffikrpoblem... Fast du kanske till o med har sån tur så du har en långtradare framför dig som har ett luttande flack !!! ?!! Ja och där flygger du med en hoj över alla krockade och tjutande tuttor...Och polis tvärnittar och får köra en annan väg !!:.. Spelet hade blivit så mer roligare och känslan hade blivit mer respekterad !! Jag gillar ju ifs redan serien , men man kan ju ändå hoppas på att det här förbättras nu när SA kommer och R* har lovat att polis ska få bättre AI... Kanske det med traffikproblem vart lite fantasifullt av mig men det andra var ju något väldigt viktigt enligt mig och säkert många fler .... Men ja , det är bara vänta till som släpper mer information om spelet eller också vänta tills det kommer ut... GTA VC fick man ju all information nästan i ett kör !! Går segare nu för SA , dom vill inte avslöja sig förmycket så det mer blir en överraskning när man får spelet.... Men det är bara vänta på spelet till PS2 o PC Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför få alla andra döda poliser utan att få dem på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför bryr sig inte polis ibland när man kör på dom lite lätt... Varför bryr sig inte polis ibland när du slår ner en människa Det gör dom för mig, eller kanske inte om man snuddar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 dom bryr sig jämt så fort jag gör något. typ bara man tittar på dem så får dom damp. PS. lite stavfel här och var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det gör dom för mig, eller kanske inte om man snuddar dom Ifall du har det till pc så kan du använda ultimate cheater om du vill tam bort dom du kan också göra dig odödlig den finns på gta-action eller gta3.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför blir det inte mer traffikproblem i spelet , mer verkligare då ...Alla står o tuttar osv... men just då kanske du har en motorcykel och blir jagad av en polis du kör in på en stor gata ...Men vad ser du framför dig, ett stort traffikrpoblem... Det kommer ju hända nu, på något screenshot står det ju att trafiken kommer bli ett problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det kommer ju hända nu, på något screenshot står det ju att trafiken kommer bli ett problem.. Du också.(PUNKT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Du också.(PUNKT) Jag har väl för f*n med punkt efter meningen eller? Flera stycken tillochmed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Om du läser topicen "Men han då herr polis?" så förstår du.(PUNKT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jo jag förstår, men jag förstår inte om det var ett försök till att rätta min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jo jag förstår, men jag förstår inte om det var ett försök till att rätta min mening. Nej det var det inte men det var en FLÄSKIG kottlet som sprang över vägen och ropade "HEJ HUMLAN" !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Evilblah Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 En kompis till mig påpekade att om man kör in i polisbilar (i 1.1 iallafall) snabbt, så gör de inget! Jag provade och kör man snabbt så de flyger iväg så skiter de i det! Kör man däremot sakta på dem så går de ut och försöker haffa en!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts