Pimpen Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alla som har skrivit i den här topicen är fullkomliga idioter! det gäller väl dig med Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 det gäller väl dig med Funnylin Självklart! Jag har ju skrivet i topicen, så varför fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Tur att man slipper vara ensam idiot iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Här är idiotlistan: KebabRulle Arman Miami_vice88 Arvid guardian Funnylin 2dope Jacker Pimpen Mikolan GTA3 freak Add3 Panimala epix Vice-Nasty Colan minigun fablenine EvilOL Topp3 adde_as Memphis Patrik N1ko Limpa Mobacko Mr Johnson Fighter-2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Är det nån sorts rank på listan? Isf är jag inte nöjd med att ligga så långt ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Är det nån sorts rank på listan? Isf är jag inte nöjd med att ligga så långt ner Kopierat från "antal post" listan(tror jag). Så rankingen är alltså efter hur många post man gjort i topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Är det nån sorts rank på listan? Isf är jag inte nöjd med att ligga så långt ner haha!" ja e isf nöjd me min plats! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Ja det är efter antal post. Så om ni vill blir mer idiotiska posta i denna korkade topic. Edit: Nu blev jag ännu mer idiotisk. Redigerad 20 juni, 2004 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ja det är efter antal post. Så om ni vill blir mer idiotiska posta i denna korkade topic. Edit: Nu blev jag ännu mer idiotisk. va?? ärlan?? går d? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 va?? ärlan?? går d? öhh va vadå? fattar inte vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 öhh va vadå? fattar inte vad du menar. äh shit the same...skånsk humor....(torr) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Man skulle nog blivit ganska mobbad om man var vit i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Man skulle nog blivit ganska mobbad om man var vit i spelet. mobbad? varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 äh shit the same...skånsk humor....(torr) Jag var ironisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag var ironisk. jaså du e skånsk? haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hehe, jag är inte med på listan >) Men om mna gör en ny lista så är jag med! Det vill jag ju inte, men eftersom jag tröck på "Add Reply"-Knappen så innebär det att jag medvetet och av frivilja gör detta svar och därmed riskeras att skrivas in på idiotlistan! Det kan dock vara en maffiaboss som riktar en pistol mot mitt huvud som tvingar mig att göra det här inlägget, men så länge som jag inte nämner maffiabossens namn i detta inlägg så blir jag inte skjuten! *host*GT3 Freak*host*. Ja, det verkar som jag blev tvingad ändå att skriva ett inlägg och därmed så tröck jag inte på "Add Reply"-Knappen av frivilja, så jag borde inte skrivas in på idotlistan eftersom det är en maffiaboss med en pistol och om jag inte skulle gjort detta inlägg så skulle han döda mig. Så därför borde inte jag vara med på idiotlistan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 mobbad? varför? Mobbad av alla negrer, en vit resten svarta, som den fule ankungen ungefär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Mobbad av alla negrer, en vit resten svarta, som den fule ankungen ungefär jojo men d kommer ju vara många vita oxå! d e nästan bara i L.A som där finns "hoods"!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 tycker denna topic börjar spåra ur lite. OBS ska nog inte kommentera mer om detta snack. vill ju inte bli tagen för en idiot för mina åsikter OBS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 varför skulle man vara idiot om man skrev i denna topicen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts