Colan K Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 fattar inte varför alla nedrans kommentarer! "synd att man e neger!" OSV På GTA3 fuskade jag ofta till mig en gängmedlem som var neger! SPELAR INGEN ROLL FALL MAN E VIT ELLER SVART! (skit fall man hade vart tjej men!) fall man vill vara vit fuska till en vit då för H#LVETE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag har inte sett en ända komenar som säger att man tycker att det är synd att man är neger.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag har inte hört något klagomål om att man är svart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 i början hörde jag en hel del! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 i början hörde jag en hel del! hörde jag också vet några medlemar som sa det här men vill inte nämna några namn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 i början hörde jag en hel del! vart? länka till topicen där folk säger att dom inte vill att Carl ska vara neger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför skulle det vara rasistiskt att tycka att Carl Johnsson inte ska vara neger? Får man inte ha en åsikt om hur man tycker att huvudkaraktären ska se ut eller? Jag hade hellre sett att spelaren varit vit men det betyder inte att jag har något emot negrar i verkligheten. Herregud det är ju bara ett spel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag hade hellre sett att spelaren varit vit varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 varför? För att jag själv är vit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag tkr ärligt talat att det inte spelar någon roll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tycker att det är skojj att få lite omväxling. Jag bryr mig inte om färgen för jag är ingen rasse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hur skulle det se ut med en viting som sprang runt i ghettot då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag gillar att han är svart, jag vill själv vara svart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hur skulle det se ut med en viting som sprang runt i ghettot då? haha inte bra gissar jag på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Man är inte rasse om man tycker att en datorspelsfigur ska ha en viss hudfärg, ni som tror det verkar inte veta vad rasism är. I verkligheten är det annan sak men nu handlar det faktiskt om ett datorspel. Eller tycker ni att det är rasistiskt att spela som Bubba istället för Troy i GTA1? Jag har ingenting alls emot svarta människor och jag säger inte att det är dåligt att spelaren är neger men jag hade själv föredragit att han var vit eftersom det är lättare att leva sig in i ett spel (tycker jag) om den man spelar som liknar en själv. Men jag håller med GTA3 Freak att en vit snubbe inte hade passat så bra i den miljö San Andreas kommer utspela sig i. Oavsett hur huvudkaraktären ser ut tror jag att San Andreas kommer bli ett toppenspel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 just i det där området man kommer vara i passar det bättre med en färgad ungefär som i 8-mile Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 just i det där området man kommer vara i passar det bättre med en färgad ungefär som i 8-mile Menace II Society. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om det inte spelar nån roll om man är svart eller vit varför fuskar du då alltid så du blir svart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om det inte spelar nån roll om man är svart eller vit varför fuskar du då alltid så du blir svart? för att han föredrar det och det finns möjlighet till det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Ja tycker d blir kul me att vara neger bara för att man va vit i både 3 o VC.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts