Politikern Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tja.. finns det några hemsidor som hanldar om saker i spelet, som ett påskägg t.ex har hört att de ska finnas någon om denatron eller vad den heter de fanns en om pogo the monkey från GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 http://gtadomain.gtagaming.com/tricks.html Står inget om påskägget och så, men det står andra roliga saker som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) är det ingen som har gjort genetron-spelen som java eller nått? dom låter rätt kul med sina squares o dots Redigerad 18 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 jag vet exakt vart påskägget finns tar en screenshot på d o visar ska jag gör en movie var d o hur man kommer dit som ni kan ladda upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 jag har hört att rockstar har gjort de där spelen med the green dot and the flying red square osv. och lagt upp någon stans.. de e de jah letar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) råkade hitta denna sidan http://www.degenatron.com/ satan vilka grymma spel (:!!! synd att det inte görs såna längre Redigerad 22 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Gamefaqs.com haha läste det fel först, läste det som www.gamefags.com hehe, är för tidigt för mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts