Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: Australien Stat:Queensland Tänk er öknen....att man bor i ett hus som ser ut som "Krokodiljägarens" lya, som han kallar den om ni sett den serien. Skallerormar överallt, Dingos, skorpioner....etc Ex på första uppdrag till "GTA: Rattlesnake" Man befinner sig i sin lya och fixar till lite fiskegrejer när man ser en jeep komma i hög fart mot sitt hus...Stannar precis utanför och en kille som heter Earl Finnery kommer in och säger att ett par krokodiler från "Wildile"-gäng är i stan!! Du sjundar dig ditt men då har dom redan försvunnit men plötsligt ser du en grön lång,taggig sak bakom en vägg...du går fram och ser att en av krokodilerna blivit dödade...Efter ett tag åker du tillbaka till din lya och ser någon inne i huset...Det är Dave Kennedy, en sadistisk, mental galning som är ökänd i hela staden, Rattlesnake, för att ha dödat massa utländska,svarta krokodiler. Du går in i ditt hus och dödar han i en fist-fight. Mission Complete (kanske lite för svårt för ett första-uppdrag) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ehh.. de där är inte gta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: Annan Italien såklart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: USA. Stat: San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote: USA. Stat: San Andreas. Precis..Det är la ingen idé att San Andreas utspelar sig någon annanstans än USA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote:USA,lousiana, för att det skulle vara coolt att åka omkring i ödemarken... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vote:USA,lousiana, för att det skulle vara coolt att åka omkring i ödemarken... jag menar louisiana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) jag menar louisiana Du kan trycka på nästa gång SA ska utspela sig i SA så klart Redigerad 18 juni, 2004 av Gurgel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Ursäkta men den här topicen är korkad rent ut sagt. Jag menar det är bestämmt och alla är nöjda och jag tror inte att någon annan bryr sej egentligen. Men om jag skulle rösta så skulle det nog vara USA kanske Texas eller så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) stog mellen USA och Australien men jag Votade-> USA dåligt förstauppdrag där Miami_vice88 - helt enkelt inte GTA Redigerad 18 juni, 2004 av adde_as Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 stog mellen USA och Australien men jag Votade-> USA dåligt förstauppdrag där Miami_vice88 - helt enkelt inte GTA hur slow får man bli??! d va på skoj!! Mr.M - du har nte fattat va? D e om man sj skulle få bestämma!!! DAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 USA-->Kalifornien Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
masheenary Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 california / L.A de gangsta stad south central, wats, campton, crenshaw grymma "hoods" , fan va ballt de skulle va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 california / L.A de gangsta stad south central, wats, campton, crenshaw grymma "hoods" , fan va ballt de skulle va D kommer vara L.A i SA ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ehhm...lite onödigt! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts