DanjO Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag har precis klarat "cop land" och har gjort alla uppdrag på alla saker...(vad jag vet) det står att jag har klarat 50% men det är ingen som ringer i min mobil () och det finns inga uppdragsgivare.. alltså som är märkta på kartan. jag förstår inte. vad ska jag göra? jag har köpt nästan alla saker förutom parkerings grejer och sånt. HJÄLP!! tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Köp den där "parkerings grejen" då (vad det nu är för något). Gör alla uppdrag på dom fastigheterna du har köpt. Det är väl det du kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Har du gjort Sunshine Autos, du vet bil grejen, du måste minst göra en lista där innan han ringer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Har du klarat strippklubben, man ska sitta å titta då tjejen strippar i det där rummet till det har kostat 600$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Har du klarat strippklubben, man ska sitta å titta då tjejen strippar i det där rummet till det har kostat 600$ Du menar allvar? jag har gjort alla uppdrag på alla fastigheter.. det finns ingenting på hela kartan. jag blir så irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Du menar allvar? jag har gjort alla uppdrag på alla fastigheter.. det finns ingenting på hela kartan. jag blir så irriterad ja han menar allvar man ska sitta o kolla på tjejen i typ 5 (riktiga) min. då ha man klarat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Lägg upp statsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vid alla fastigheter (ej hus/lägenheter) där du inte får pengar finns det uppdrag kvar att göra. Enda undantaget är Sunshine Autos där du får mer eller mindre pengar beroende på hur många race/listor du har klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Boat Yard syns inte på kartan fast man måste göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 jag har ett 100% klarat om du vill kan jag skicka d till dig din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts