Fireblade Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Mitt vc har blivit konstigt det började krabba en dag och jag installerade om det. Då funkade det fint igen men sen hade jag gjort en ny bil som jag skulle lägga in. Men den funkade inte. Testade andra grejer som jag har gjort som funkade på vc innan men dom funkade inte nu... Vet nån vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 finns säkert rusen tråa om det här men men... ta bort skrivskyddet på vcmappen (högerklick->egenskaper->kryssa av skrivskydd och inkludera undermappar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ok, ska testa det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Japp nu funkar det! thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts