Jump to content

Ingen Spel Respekt

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
har du nte respekt för såna människor som 'r handikappade eller har en missbildning i ansiktet`??

'Nej det är inte så jag menar...

Det har inte med saken att göra.. Det jag menar med att man inte har respekt för gubbarna för att dem inte ser verkliga ut. Sen skiter jag i om dem är handikappade eller inte..

Min poäng är att grafiken på gubben och variationen på dem skulle förbättras lite.

Men jag har också läst att gubbarnas AI i SA har gjort så dem handlar efter vad sem varit med om. (MYCKET BRA) :D om det nu kommer att märkas. :huh:

Redigerad av jimcarreyfan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

'Nej det är inte så jag menar...

Det har inte med saken att göra.. Det jag menar med att man inte har respekt för gubbarna för att dem inte ser verkliga ut. Sen skiter jag i om dem är handikappade eller inte..

Min poäng är att grafiken på gubben och variationen på dem skulle förbättras lite.

Men jag har också läst att gubbarnas AI i SA har gjort så dem handlar efter vad sem varit med om. (MYCKET BRA) :D om det nu kommer att märkas. :huh:

jo ja fattade d men vem visar respect för fotgängare i ett spel!? D e bara ett spel o lite former som ser ut som människor!

Redigerad av Miami_vice88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* IDÈ TILL GTA.

1. När man snor en bil så får man en anmälning istället för ett skott i nacken.

2. När man har typ 5 anmälningar så ger polisen sig på en som dem ser en.

3. När man blir tagen så kommer man till finkan och får göra ett uppdrag för att kunna komma ut därifrån. (Det skapar lite respekt att åka fast.)

Och sen att man kan gå in i vapen förådet och ta tillbaka sina vapen snuten tagit från en när man åkt in.

/jimcarreyfan

säga till snuten att du vill ha tillbaka dina vapen ? :shifty:

ja tror då han skulle vilja se ett vapenlisence på din automat-karbin då hehe

dessutom har du nyligen suttit inne, åsså har du antagligen dödat me vapnet

ja tror me på å åka till slet-nils å hämta ett annat vapen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om fängelse updragen så tycker jag man skulle ha 5 "liv" och för varje gång man blir Busted så flyttas man till ett svårare ställe. När det har går 5 gånger så blir det döds straff.

Exempel:

Du dödar massa folk, polisen griper dig för första gången du hamnar i ett litet fängelse med dålig bevakning

du blir gripen för andra gången du flyttas till ett fängels med högre säkerhet

och så forstätter det...

Men det skulle nog också bli jädrigt tråkigt...

Det som jag tycker skulle finnas är fortkörnings böter och att poliserna har fart kontroller ibland.

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om fängelse updragen så tycker jag man skulle ha 5 "liv" och för varje gång man blir Busted så flyttas man till ett svårare ställe. När det har går 5 gånger så blir det döds straff.

Exempel:

Du dödar massa folk, polisen griper dig för första gången du hamnar i ett litet fängelse med dålig bevakning

du blir gripen för andra gången du flyttas till ett fängels med högre säkerhet

och så forstätter det...

Men det skulle nog också bli jädrigt tråkigt...

Det som jag tycker skulle finnas är fortkörnings böter och att poliserna har fart kontroller ibland.

Fortkörningsböter?

fattar du nte nöjet me GTA?? kunna köra fort som en oljad blixt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena alla GTA fans!

Jag är ny på sajten men jag har spelat GTA-serien intensivt från första början. (w00t)

Jag har en synpunkt på det nya 3D renderade GTA.

Man har ju inte någon speciell "RESPEKT" för polis eller andra fotgängare. :shifty:

Går man fram till någon så är det lixom inte en person, för dödar man honom så känner man inget. För när man vänder sig om så är där en exakt likadan där.

Och Polisen är ointelligent som bara den.

Om man jämnför GTA med MAFFIA så har MAFFIA kommit en jäkligt mycket bra längre bit i just den delen.

* MAFFIA har bra grafik på gubbarna så man ser att det är människor, inte som i GTA (pappersbitar)

* MAFFIA har lite smartare snutar. Dem "BUSTAR" inte en direkt. utan ger först böter. Och den Bustar dem en sen DÖDAR dem.

* IDÈ TILL GTA.

1. När man snor en bil så får man en anmälning istället för ett skott i nacken.

2. När man har typ 5 anmälningar så ger polisen sig på en som dem ser en.

3. När man blir tagen så kommer man till finkan och får göra ett uppdrag för att kunna komma ut därifrån. (Det skapar lite respekt att åka fast.)

Och sen att man kan gå in i vapen förådet och ta tillbaka sina vapen snuten tagit från en när man åkt in.

(Hade man bara gjort detta med GTA, skulle jag varit nöjd.)

Sen finns det alltid massa annat man vill men detta känner jag att gör det lite mer verkligt.

/jimcarreyfan

Håller fullständigt med! När hände det sist att en person blev direkt avrättad av att smiskat till en cevil i ansiktet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker att man ska kunna döda hur många personer som helt när polisen inte ser en utan att polisen börjar jaga en så är det på driver3 i alla fall och det är bra och verkigt. ;)

Så även om det är mitt i ett köpcentrum där det står 150 vittnen som har mobiltelefon så får man inte polisen efter sig för att dom inte ser det? Verkligt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så även om det är mitt i ett köpcentrum där det står 150 vittnen som har mobiltelefon så får man inte polisen efter sig för att dom inte ser det? Verkligt. :)

jo men när man gör gubbarna så har dom ju inte mobiltelefon i så fall får man läggga till det. Men polisen ska inte komma omedelbart heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att alla skrev w-ord hela tiden så tröttnade hultan på det..och när man nu skriver w-ord så blir det Håller med till 100%!

undra hur han gjort så det blir Håller med till 100%! istället för Håller med till 100%! :)

oj! menar självklart Håller med till 100%! ^_^

men lol! igen B) dubbel-ve ård ;)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor