jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tjena alla GTA fans! Jag är ny på sajten men jag har spelat GTA-serien intensivt från första början. Jag har en synpunkt på det nya 3D renderade GTA. Man har ju inte någon speciell "RESPEKT" för polis eller andra fotgängare. Går man fram till någon så är det lixom inte en person, för dödar man honom så känner man inget. För när man vänder sig om så är där en exakt likadan där. Och Polisen är ointelligent som bara den. Om man jämnför GTA med MAFFIA så har MAFFIA kommit en jäkligt mycket bra längre bit i just den delen. * MAFFIA har bra grafik på gubbarna så man ser att det är människor, inte som i GTA (pappersbitar) * MAFFIA har lite smartare snutar. Dem "BUSTAR" inte en direkt. utan ger först böter. Och den Bustar dem en sen DÖDAR dem. * IDÈ TILL GTA. 1. När man snor en bil så får man en anmälning istället för ett skott i nacken. 2. När man har typ 5 anmälningar så ger polisen sig på en som dem ser en. 3. När man blir tagen så kommer man till finkan och får göra ett uppdrag för att kunna komma ut därifrån. (Det skapar lite respekt att åka fast.) Och sen att man kan gå in i vapen förådet och ta tillbaka sina vapen snuten tagit från en när man åkt in. (Hade man bara gjort detta med GTA, skulle jag varit nöjd.) Sen finns det alltid massa annat man vill men detta känner jag att gör det lite mer verkligt. /jimcarreyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Härligt att se nya seriösa medlemmar! Välkommen hit..! Ang. dina idéer till spelet så håller jag med samtidigt som jag tycker att GTA inte ska lägga tyngden på fängelse och så. Liksom, man ska inte vara rädd för en biljakt mot polisen. GTA har alltid haft den "lättsamma" attityden mot fängelse och så. Och även om jag håller med om att polisen skulle ha bättre AI kan jag (trots att jag vet att det vore en förbättring) inte hålla med om uppdragen med att rymma från fängelset, med tanke på att 14:e gången man gjorde det uppdraget skulle man vara ordentligt trött på det. That's my 2 cents, välkommen hit. Redigerad 18 juni, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 right.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nej! Böter? Enda anledningen till böter är ju för att man inte får köra över hastighetsgränsen eller mot rött ljus i Mafia. Det vore katastrof om det var så i GTA. Mafia var ju inte direkt kul att leka runt i, varför? För att man inte fick göra någonting. Minsta kilometer över strecket för att få köra bil på ett roligt sätt (Inte ligga o pumpa i 30) så hade man den där j***a böteslappen på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nej! Böter? Enda anledningen till böter är ju för att man inte får köra över hastighetsgränsen eller mot rött ljus i Mafia. Det vore katastrof om det var så i GTA. Mafia var ju inte direkt kul att leka runt i, varför? För att man inte fick göra någonting. Minsta kilometer över strecket för att få köra bil på ett roligt sätt (Inte ligga o pumpa i 30) så hade man den där j***a böteslappen på skärmen. Tycker att polisen ska dra efter om man blåser förbi dom i 200. Alltså man ska inte få nån efter sig om dom inte ser något. Men så kan man ju såklart köra ifrån polisen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 M typ om man kör på rött så ståre en polis där så kör han efter så kör man ut på motor vägen så begär han backupp så blire värsta biljakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nått jag saknar i Gta Vc te x är när jag blåser förbi snuten på bakhjulet i säkert flera hundra blås och dom gör inte ett skit!, samma sak ifall man står och bränner däck framför dom !, Tycker dom skulle åka efter en ( Ta en för Vårslöshet i trafik) , men dom kan ju i alla fall försöka stoppa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 De skulle vara coolt d där med fängelset men det blir tröttsamt i längden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 M typ om man kör på rött så ståre en polis där så kör han efter så kör man ut på motor vägen så begär han backupp så blire värsta biljakten --------------- Nått jag saknar i Gta Vc te x är när jag blåser förbi snuten på bakhjulet i säkert flera hundra blås och dom gör inte ett skit!, samma sak ifall man står och bränner däck framför dom !, Tycker dom skulle åka efter en ( Ta en för Vårslöshet i trafik) , men dom kan ju i alla fall försöka stoppa mig Det är just så jag menar. Om snuten ser att man blåser om honom vid röd ljus så tar han upp en jakt. Men självklart ska han inte ta kol på en. Man ska ju kunna köra ifrån snuten tycker jag. (På tal om det.) Det går aldrig att köra snabbare än snuten. Kvittar om man har en likadan snut-bil som honom. Lite kasst. Men visst, nu när ni nämner det med fängelse uppdragen att dem kan bli tjatiga. så kan jag nog hålla med om det. Men jag tycker ändå där skulle vara nån annan HANDLÌN om man nu inte gör uppdrag. Altså att där blir konsekvenser på vad man gör. Inte som nu.... Du kan få militären efter dig 100 ggr på en dag. Utan att nått händer dig... mer än du kanske råkar dö och sen komma tillbaka utan probs.. (oj detta blev långt.) men viktigt- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 en sak till.... jo det kunde ju varit olika fängelse missions. (tycker bara att om man inte gör alla uppdrag som redan finns i GTA´s handling) tröttnar man på det efter ett tag. Det hade varit roligt att få känna mer av den LEVANDE STADEN som R* sa att dem skapat. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Eftersom man kommer köra i San Fransisco så kanske man skulle kunna hamna ute på Alcatraz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om man jämnför GTA med MAFFIA så har MAFFIA kommit en jäkligt mycket bra längre bit i just den delen. * MAFFIA har bra grafik på gubbarna så man ser att det är människor, inte som i GTA (pappersbitar) * MAFFIA har lite smartare snutar. Dem "BUSTAR" inte en direkt. utan ger först böter. Och den Bustar dem en sen DÖDAR dem. * IDÈ TILL GTA. 1. När man snor en bil så får man en anmälning istället för ett skott i nacken. 2. När man har typ 5 anmälningar så ger polisen sig på en som dem ser en. 3. När man blir tagen så kommer man till finkan och får göra ett uppdrag för att kunna komma ut därifrån. (Det skapar lite respekt att åka fast.) Och sen att man kan gå in i vapen förådet och ta tillbaka sina vapen snuten tagit från en när man åkt in. (Hade man bara gjort detta med GTA, skulle jag varit nöjd.) Sen finns det alltid massa annat man vill men detta känner jag att gör det lite mer verkligt. /jimcarreyfan Ursäkta men menar du MAFIA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Ursäkta men menar du MAFIA... Nä han menar nog något helt annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 när man dödar nån civil i VC så brukar man bara tänka att det finns fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nä han menar nog något helt annat.. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Okej vilket han inte gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tjena alla GTA fans! Jag är ny på sajten men jag har spelat GTA-serien intensivt från första början. Jag har en synpunkt på det nya 3D renderade GTA. Man har ju inte någon speciell "RESPEKT" för polis eller andra fotgängare. Går man fram till någon så är det lixom inte en person, för dödar man honom så känner man inget. För när man vänder sig om så är där en exakt likadan där. Och Polisen är ointelligent som bara den. Om man jämnför GTA med MAFFIA så har MAFFIA kommit en jäkligt mycket bra längre bit i just den delen. * MAFFIA har bra grafik på gubbarna så man ser att det är människor, inte som i GTA (pappersbitar) * MAFFIA har lite smartare snutar. Dem "BUSTAR" inte en direkt. utan ger först böter. Och den Bustar dem en sen DÖDAR dem. * IDÈ TILL GTA. 1. När man snor en bil så får man en anmälning istället för ett skott i nacken. 2. När man har typ 5 anmälningar så ger polisen sig på en som dem ser en. 3. När man blir tagen så kommer man till finkan och får göra ett uppdrag för att kunna komma ut därifrån. (Det skapar lite respekt att åka fast.) Och sen att man kan gå in i vapen förådet och ta tillbaka sina vapen snuten tagit från en när man åkt in. (Hade man bara gjort detta med GTA, skulle jag varit nöjd.) Sen finns det alltid massa annat man vill men detta känner jag att gör det lite mer verkligt. /jimcarreyfan Du har antagligen nte läst det men i S.A kommer varje fotgängare att ha en jääääättestor dialog vilket kanske ger daj mer "R.E.S.P.E.C.T" för dom....man kan ha lika mycket respect fast dom ser konstiga ut....har du nte respekt för såna människor som 'r handikappade eller har en missbildning i ansiktet`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 HEHE Mafia är typ 2-3 år gammalt och slår ändå gtas grafik skitlätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) M typ om man kör på rött så ståre en polis där så kör han efter så kör man ut på motor vägen så begär han backupp så blire värsta biljakten Håller med till 100%! EDIT: LOL!!! Jag skrev "w ord"(ihopsatt ) Så blev det automatiskt "Håller med tilll 100%!" Redigerad 18 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Håller med till 100%! EDIT: LOL!!! Jag skrev "w ord"(ihopsatt ) Så blev det automatiskt "Håller med tilll 100%!" Bara för att alla skrev w-ord hela tiden så tröttnade hultan på det..och när man nu skriver w-ord så blir det Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts