Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hade inget att göra så jag bara slängde ihop en tråd.. Om R* skulle ha gjort Gta sa som ett demo denna månad +med 5 uppdrag +en liten del av första stan att röra sig i +6 olika sorters fordon (inte inklusive cyckeln) +endast 2 vapen, uzi och pistol -går inte att ha två vapen sammtidigt -Några små buggar -inga byggnader att gå in i -går inte att käka -går inte att simma, finns inget vatten -poliserna skulle va riktigt fula, inga bra texturer och ingen bra AI på dem:P -du kan endast ha 2 stjärnor -massa andra funktioner som är lovade skulle inte finnas -Finns endast 5 olika skins på människorna i stan Alltså det skulle inte va jätte bra men endå en liten försmak inför san andreas och priset skulle va 400 kr, frågan är då skulle ni köpa det? Jag skulle absolut köpa det, längtar som fan till det. Kan inte tänka på nått annat än gta sa haha :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Nej det skulle jag inte. Vill inte få ett dåligt intryck av gta: san andreas. Ja om det var gratis kunde jag tänka mig det. Redigerad 18 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men nej, verkligen inte, om man gör ett demo så vill man ju visa det bästa av spelet så man får många köpare, inte visa upp det sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) okej vi lägger till ett till antarnativ: Om de va gratis skulle du ladda ner det då? Redigerad 18 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Nej, absolut inte. Jag skulle inte betala 400 spänn för ett demo som är sämre än GTA3. Men jag skulle garanterat ladda ner det om det var gratis. Redigerad 18 juni, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 okej vi lägger till ett till antarnativ: Om de va gratis skulle du ladda ner det då? kanske. men om flera personer inte visste att de sakerna som du satt - på skulle bli bättre i riktiga SA så skulle nog mindre personer köpa det för då tror dom nog att riktiga blir asfult också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nej det skulle jag inte. Vill inte få ett dåligt intryck av gta: san andreas. Ja om det var gratis kunde jag tänka mig det. håller me daj...man ska ha det riktiga första gg man spelar det! kunna göra allt osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 tänker absolut inte lägga 400 spänn för att lira en sleten version av SA, och tror inte heller att jag tänker ladda ner det gratis, det skulle förstöra känslan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 400 spänn på något sådant F*N heller max en tjuga p.g.a de olika bristerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 400 kr för ett demo som har ALLT förutom att dom tagit bort ett träd på ett ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 jag köper hellre gta:double pack 30 gånger om men om de skulle va gratis skulle jag be nån tanka ner de å bränna åt mig för jag har ju bara 0,5 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, absolut inte. Jag skulle inte betala 400 spänn för ett demo som är sämre än GTA3. Men jag skulle garanterat ladda ner det om det var gratis. du snackar om warez nu arvid, pga av det får du en varning . (nu vet jag hur det känns o vara mod ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hans nackar ju inte om warez, läs vad han skriver... skärp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hans nackar ju inte om warez, läs vad han skriver... skärp dig antingen är du blid eller så har du ingen humor ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts