Nybergh Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Kan man fixa egen musik till radiostationerna på GTA VC? asså lägga in musik på radiostationerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 tror det men varför inte lägga .mp3's i mp3 mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 du kan ju använda audio decoder och byta ut radiostationerna som jag har gjort AudioDecoder.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tjenare Jocke. det e jag Vicke. (Min pappa (Dick) bor granne med dig) det vore bra om man kunde ändra radio stasionerna tänk att kunna lägga in egem musik i t.e.x Vrock. eller att göra en HELT egen radio kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tackar tackar! Ett sånt program har jag alltid önskat! Visste inte att det fanns. Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybergh Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men kan man inte byta ut låtarna på radiostationerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Låtarna lkgger ju itne separat från snacket. Det är ju fejdat och ihopklippt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybergh Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Så man måste ta bort radio stationerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 använd nått mp3 editeringprogram o byt ut allt mellan snacket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om man byter ut låtarna mellan snacket så stämmer ju inte snacket med låtarna... Finns det någon möjlighet att lägga till fler radiokanaler än de 8 (eller hur många de nu är) som redan finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag vet ej men detta är en sak jag tror : den fins väll en mapp för varje radio kanal. om man gör en mapp som heter det som man vill att radiokanalen ska heta sen så lägger man in den musik man vill. det är bara en grej jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag vet ej men detta är en sak jag tror : den fins väll en mapp för varje radio kanal. om man gör en mapp som heter det som man vill att radiokanalen ska heta sen så lägger man in den musik man vill. det är bara en grej jag tror. ja, tänk om det vore så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ja, tänk om det vore så lätt det fanns något text editerings program jag hade förut tror det hette viceTXD. då kunde man byta namn på MP3 player kanalen till vad man ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 du menar GXT Edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 du menar GXT Edit ja, det är dt jag menar . "guradians country cannel" lät mycket bättre än "MP3 Player" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hmm..det är ju fullt möjligt att spela in någon timme från www.sr.se och sedna konvertera till VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Är det någon som kan försöka fixa en mod? : altså typ en ny radiokanal. typegen musik. om någon kan ich vill så skulle jag och min kompis Nybergh bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) ja, det är dt jag menar . "guradians country cannel" lät mycket bättre än "MP3 Player" vad heter radiokanalerna i *.gxt då? jag hittar dom inte.. edit: glöm, hittade dom nu... dom heter FEA_FM* och FEA_MP3.. Redigerad 19 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts