Jump to content

Nån Som Vet

vicecity
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
:ph34r: tjena här har du penga fusket till gta vice city.R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 man får 10.000 varje gång man skriver in det. :ph34r:

tanner86

Fusket: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1.....e inte för pengar...har testat...det e till för att spränga bilar som e i närheten...!!!

Ingen som vet det riktiga...???

Kan va kul att leka med när man inte gör uppdrag....!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håller med, de ska ju skita i vad han vill göra

Vilka är det som är töntar egenteligen....de som hackar på fuskarna eller de som hackar på "töntarna".....Angle:...hm...väx upp för tusan......väx upp själv innan du säger det till nån annan....Min åsikt är att de som fuskar är hjälplösa stackare som inte kan klara spelet utan fusk....det är min åsikt och ni som kallar mig tönt....erko och GFOK är isf minst lika mycket töntar eftersom dom hackar på min åsikt....väx upp för f*n!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka är det som är töntar egenteligen....de som hackar på fuskarna eller de som hackar på "töntarna".....Angle:...hm...väx upp för tusan......väx upp själv innan du säger det till nån annan....Min åsikt är att de som fuskar är hjälplösa stackare som inte kan klara spelet utan fusk....det är min åsikt och ni som kallar mig tönt....erko och GFOK är isf minst lika mycket töntar eftersom dom hackar på min åsikt....väx upp för f*n!!!!

Jag gillar inte din attityd :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...