vicecity Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag undrar vilket fusk som man får pengar av. Ni kanske inte gillar att fuska men jag tycker det e QL iblan: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 lägg av........du kan ju inte börja fuska nu du får ju utnyttja spelet som du väntat på j*vligt länge PS: Fuska om du vill men jag rekommenderar att du inte gör det arman jayleno88@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 J*vla b*gfusk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 J*vla b*gfusk Håller med funny.... Respect is everything Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hur kan du va så jävla dum att försöka fuska i spelat redan nu efter 2 dagar...´lr e du så dålig så du behöver de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Han kan väl inte ta ett steg utan att bli mördad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tanner86 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 tjena här har du penga fusket till gta vice city.R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 man får 10.000 varje gång man skriver in det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Håller med funny.... Respect is everything Fan vad kaxiga ni är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jävla töntar...låt han fuska om han vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jävla töntar...låt han fuska om han vill håller med, de ska ju skita i vad han vill göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag bryr mig inte om han fuskar eller inte. Han får fuska om han vill. Min åsikt är bara att man förstör spelet om man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Nog har jag också fuskat nån gång men aldrig på uppdrag!! bara när jag ska ha latjo lajban Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamegambler Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 tjena här har du penga fusket till gta vice city.R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 man får 10.000 varje gång man skriver in det. tanner86 Fusket: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1.....e inte för pengar...har testat...det e till för att spränga bilar som e i närheten...!!! Ingen som vet det riktiga...??? Kan va kul att leka med när man inte gör uppdrag....!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Elle hur... sluta tjafsa han får fuska hur mycket han klaga nån annanstans. tycker synd om er Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Håller med liksom Ni får ju typ växa upp för tusan Ni förtjänar inte spela spelet eftersom ni hackar på andra Jag tycker att ni ska gå tillbaka till affären o lämna tillbaka spelet därför att ni förtjänar det inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 håller med, de ska ju skita i vad han vill göra Vilka är det som är töntar egenteligen....de som hackar på fuskarna eller de som hackar på "töntarna".....Angle:...hm...väx upp för tusan......väx upp själv innan du säger det till nån annan....Min åsikt är att de som fuskar är hjälplösa stackare som inte kan klara spelet utan fusk....det är min åsikt och ni som kallar mig tönt....erko och GFOK är isf minst lika mycket töntar eftersom dom hackar på min åsikt....väx upp för f*n!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Vilka är det som är töntar egenteligen....de som hackar på fuskarna eller de som hackar på "töntarna".....Angle:...hm...väx upp för tusan......väx upp själv innan du säger det till nån annan....Min åsikt är att de som fuskar är hjälplösa stackare som inte kan klara spelet utan fusk....det är min åsikt och ni som kallar mig tönt....erko och GFOK är isf minst lika mycket töntar eftersom dom hackar på min åsikt....väx upp för f*n!!!! Jag gillar inte din attityd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Det finns inget fusk som ger mer pengar, bara så ni vet <_> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 (redigerad) Jag gillar inte din attityd Nehe det var ju synd...!!!....själv gillar jag inte folk som kallar mig tönt!!! Redigerad 26 november, 2002 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Tat lugnt nu hörni. Hultenius har svarat på frågan o därför behöver vi inte tjafsa mycket mer. Till Funnylin: Jag ber om ursäkt om jag har kallat dig tönt eller någonting liknande. Det var inte min mening. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts