Xemtoth Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 När jag connectar till dem flesta servrarna så står det så här, det stog så förr när jag hade en äldre version, så kan någon vänligen svara på om det har kommit ut en ny version av VC-MP? i så fall vore det skitschysst o länka till den. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Finns nog på www.vicecitymultiplayer.com isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Finns nog på www.vicecitymultiplayer.com isf. Jag har uppdaterat för ett tag sen till 0.3x som hette 0.3fix, det står inte något om en ny verison, så fattar inte vafan det kan vara för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag har uppdaterat för ett tag sen till 0.3x som hette 0.3fix, det står inte något om en ny verison, så fattar inte vafan det kan vara för fel 0.3Fix är 0.3, 0.3x är senare, pröva att installera 0.3x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 0.3Fix är 0.3, 0.3x är senare, pröva att installera 0.3x. Okej, ska jag ta bort 0.3 fix först då? eller bara installera det över varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Okej, ska jag ta bort 0.3 fix först då? eller bara installera det över varandra? Pröva att installera över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Pröva att installera över Testade o tanka 0.3x, men då ville den erkätta min nuvarande, just Rar filen, exakt samma filer, exakt samma storlek och exakt samma namn, på rar filen alltså, borde det inte vara samma då? i så fall kvarstår mitt problem, hur fanska jag lira VC-MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Testade o tanka 0.3x, men då ville den erkätta min nuvarande, just Rar filen, exakt samma filer, exakt samma storlek och exakt samma namn, på rar filen alltså, borde det inte vara samma då? i så fall kvarstår mitt problem, hur fanska jag lira VC-MP? Provade du att extracta dem? Spelar väl ingen roll om det är samma storlek Pröva ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Provade du att extracta dem? Spelar väl ingen roll om det är samma storlek Pröva ändå. Okej, återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 asså det går inte att starta ens jag har laddat ner MTA 0.5 och installerat men vad ska man göra sen när jag försöker starta blir det bara såhär varför jag vill spela eller ska jag instalera något annat mta eller nåt svara jag måste spela det : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 asså det går inte att starta ens jag har laddat ner MTA 0.5 och installerat men vad ska man göra sen när jag försöker starta blir det bara såhär varför jag vill spela eller ska jag instalera något annat mta eller nåt svara jag måste spela det : Du ska installera Vice city multiplayer 0.3 Sök på google så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Du ska installera Vice city multiplayer 0.3 Sök på google så ser du. kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... Det behövs inte längre jag hittade gta vcMP v0.3x e den rätt? vad ska man göra sen?? när jag ska starta så startar ju gta vice city........... Redigerad 22 juni, 2007 av teoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... Det behövs inte längre jag hittade gta vcMP v0.3x e den rätt? vad ska man göra sen?? när jag ska starta så startar ju gta vice city........... Men alltså, du ska trycka på flikarna där nere. I mitten står det "internet", tryck där. Sen så går du in på en server och väntar tills du kommer in. När du kommer in är det bara välja gubbe och börja köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Du ska installera Vice city multiplayer 0.3 Sök på google så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Du ska installera Vice city multiplayer 0.3 Sök på google så ser du. kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... när jag ska starta skitspelet så blir det såhär nu Det är rätt , du har givit fel plats vart din vice city mapp ligger helt enkelt. Antingen avinstallerar du, kollar vart din mapp ligger och sen så ominstallerar du och när det står "Pleas locate your mapp where you have VC" blabla, nåt sånt, så klickar du på den mappen och OK. Annars trycker du på "Settings" ikonen där uppe och trycker på mappen och lokerar den på det viset. VC brukar vanligast ligga i "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\ Redigerad 22 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Det är rätt , du har givit fel plats vart din vice city mapp ligger helt enkelt. Antingen avinstallerar du, kollar vart din mapp ligger och sen så ominstallerar du och när det står "Pleas locate your mapp where you have VC" blabla, nåt sånt, så klickar du på den mappen och OK. Annars trycker du på "Settings" ikonen där uppe och trycker på mappen och lokerar den på det viset. VC brukar vanligast ligga i "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\ nu har jag lokerat den i rätt ställe dr mitt gta vice city är men när jag ska starta en server och trycker på connect så startar vanliga gta vice city inte VC-MT... Det e allltid såhär när jag installerar spel och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 nu har jag lokerat den i rätt ställe dr mitt gta vice city är men när jag ska starta en server och trycker på connect så startar vanliga gta vice city inte VC-MT... Det e allltid såhär när jag installerar spel och sånt Om du startar VC-MP korrekt så kan inte vanliga VC startas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Om du startar VC-MP korrekt så kan inte vanliga VC startas. om man dubbelklickar på en server sen så kommer en ruta fram så trycker connect så startar man väl rätt. ser du närjag trycker på connect så startar bara mitt vanlig gta vice city inte VC MP . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 om man dubbelklickar på en server sen så kommer en ruta fram så trycker connect så startar man väl rätt. ser du närjag trycker på connect så startar bara mitt vanlig gta vice city inte VC MP . Haha, det är kanske du som inbillar dig. Ja, vinjetten och det vanliga VC börjar. Du vet intron och det här. Det börjar, men du trycker bort det eller bara väntar. Vänta, bry dig inte om det, till slut kommer du till ett rum som Xemtoth har kort på längst upp, när du kommer till ett sådant rum så betyder det att du har satt igång VC-MP. Så, vänta bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hejhejhejhej Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Haha, det är kanske du som inbillar dig. Ja, vinjetten och det vanliga VC börjar. Du vet intron och det här. Det börjar, men du trycker bort det eller bara väntar. Vänta, bry dig inte om det, till slut kommer du till ett rum som Xemtoth har kort på längst upp, när du kommer till ett sådant rum så betyder det att du har satt igång VC-MP. Så, vänta bara. jag väntade ungefär en timme medans jag kollade på batman men inget hända bara första menyn på mitt vanliga vice city var där det stog new game load quit som det alltid gör när man startar gta vice city på datan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts