Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det är ganska ironiskt att alla som har problem här inte kan engelska tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det är ganska ironiskt att alla som har problem här inte kan engelska tydligen. Om du syftar på kattälskaren så är han 10 år så... han är nog inte tvungen att kunna det där än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Just det, jag fick min engelskabok idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Just det, jag fick min engelskabok idag. ...wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Coolt... är den fin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Mm, men kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Mm, men kan nån hjälpa mig? Otroligt att 4 personer har postat men ingen har hjälpt honom... kattälskaren: Klicka på Reset Game Patch under Options eller installera om MTA om det inte hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men kan ingen lägga upp filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men kan ingen lägga upp filen? Prova att installera om MTA, det är ett säkert kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ok, ska försöka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tanka Vc-MP istället. MTA suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det står bara såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Seriöst??.. fattaru inte att du ska välja mapp för gta3 ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Mitt stora problem är: Vart finns alla servrar? Redigerad 20 september, 2005 av anders1256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Det här är en sån gammal tråd men det finns ju ingen annan så här är min fråga: Jag laddade ner VC-MP 0.3 och när jag startar det och så, då funkar det men sedan när jag ska connect till en server så kommer den dära rosa loading-remsan där nere upp och den hinner bara ladda klart till ungefär 80 % och då hörs ett error-ljud och då kommer det upp "unhandled exception c0000005 At address: 0048ad71". Så med ett ord så kan jag inte spela det èller?? Tacksam för all hjälp! Edit: Och nu skaffade jag MTA 0.5 och då funkade det så klart, behöver inge hjälp längre, men jag vet inte om det går att ta bort inlägg så den här får stå kvar så länge. Redigerad 4 december, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Har laddat ner MTA 0.5 och när jag installerar det så kommer det upp en virusvarning på typ 'W32\Suspicious.gen'. Multi Theft Auto.exe sätts i karantän direkt, och när jag försöker ta bort den i från karantän så kommer samma virusvarning upp. Finns det något att göra åt detta? Lite slarvigt skrivet... men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Har vi någon GTAsajten server till GTA VC MP och GTAIII MP? Och sen när jag går in på andra servers så ser jag att de andra har nån lila prick och andra färger medans jag har nån annan färg hur fixar jag så jag har samma färg som dom? OBS har bara GTA VC inne nu. Ska lägga in GTAIII nu Redigerad 13 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Har vi någon GTAsajten server till GTA VC MP och GTAIII MP? Och sen när jag går in på andra servers så ser jag att de andra har nån lila prick och andra färger medans jag har nån annan färg hur fixar jag så jag har samma färg som dom? Om du kollar Stunting sektionen kommer du att se att vi har en stuntserver . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ok. Men jag kan ej starta MTA 0.5 :'( Får en Virus Varning från mitt AVG som ej funkar med att updatera det. Hur ska jag göra för att MTA 0.5 ska funka? Använder VC-MP bara den som funkar. Ska tanka nu LC-MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 VC-MP och LC-MP är väl samma klient? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts