Kaboom Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Sorry för dubbel Men så här står det, vad menar dom?! Report ID: 33642 Ditt spel har kraschat och error-rapporten har skickats till MTA error databasen. Du har skickat 3 rapporter (Från din IP). Tack! Använd "add notes" knappen här under för att berätta mer. @ Dimpz: Servern är nu Ankeborgs Playground [RPG]. Redigerad 16 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Report ID: 33642 Ditt spel har kraschat och error-rapporten har skickats till MTA error databasen. Du har skickat 3 rapporter (Från din IP). Tack! Använd "add notes" knappen här under för att berätta mer. @ Dimpz: Servern är nu Ankeborgs Playground [RPG]. Det hjälper inte mig särskilt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vart får man tag på IP nummret??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det hjälper inte mig särskilt mycket Du frågade vad det betyder, jag förklarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) När jag trycker på start game så kommer det upp ett konstigt medelande där det står att mtad.scm inte kan hittas i data mappen för gta vc Redigerad 26 februari, 2005 av Epson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hallo?? Jag vet inte vad jag ska göra det står bara: Please change your Rich MOTD in your mtaserver.conf file. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hjälp? Kommer inte längre än såhär... Denna bild visas i ca 1sek sen stängs det ner och så står det Error... Samma händer för mig är det någon som vet vad man ska göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) När jag trycker på start game så kommer det upp ett konstigt medelande där det står att mtad.scm inte kan hittas i data mappen för gta vc Det där var det näst dummaste jag har hört.. Förstår du inte att mtad.scm saknas då? Redigerad 7 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är det värt att köpa gta vc bara för mta? Har ett köpt vc till ps2 och en "som mormor gav mig" till pc! Och jag har klarat den på pc och på ps2 så jag är inte så sugen på de mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är det värt att köpa gta vc bara för mta? Har ett köpt vc till ps2 och en "som mormor gav mig" till pc! Och jag har klarat den på pc och på ps2 så jag är inte så sugen på de mera... Du kommer inte ångra dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är det värt att köpa gta vc bara för mta? Har ett köpt vc till ps2 och en "som mormor gav mig" till pc! Och jag har klarat den på pc och på ps2 så jag är inte så sugen på de mera... Jag tror det kommer dö ut snart, så spara pengarna till San Andreas pc realese istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har mta blue släppts för jag hittar det inte på googel och det fins bara http://www.mtablue.info/ om man trycker på mta blue på www.mtavc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Ibland är det bra att titta här (Se bild) på toppen av sidan. (http://www.multitheftauto.com) Redigerad 16 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manne91 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kan man åka i en bil sammtidigt som någon annan på MTA? Isåfall hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kan man åka i en bil sammtidigt som någon annan på MTA? Isåfall hur gör man då? Ja, man kan vara PASSAGERARE i MTA. Antingen är du ignorant eller så kan du bara inte engelska. Man trycker på V/home för att kunna hoppa in som passagerare i ett fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manne91 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakillen2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har gtasajten/gtamods en server man kan joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har gtasajten/gtamods en server man kan joina? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Började spela lite igår! MEn tänkte fråga en sak, är alla alltid så snabba?man kan ju inte döda de, de springer alldeles för snabbt. Och en sak till, jag satt på lan med en kompis och det gick inte att skapa en server, jag har laddat hem alla sakerna man ska ha men ändå går det inte=( min server kommer inte upp. Någon som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hjälp, när jag ska starta GTA3 så blir det så här, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts