Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad gör man i MTA? Går runt i en stad bara eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad gör man i MTA? Går runt i en stad bara eller vad? springer runt i en tom trist stad och skjuter på laggande människor som aldrig dör för dom är egentligen 500 meter bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 springer runt i en tom trist stad och skjuter på laggande människor som aldrig dör för dom är egentligen 500 meter bort Låter riktigt lockande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Va fan jag hittar inte gta-vc.exe i VC mappen . Vart finns den ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 springer runt i en tom trist stad och skjuter på laggande människor som aldrig dör för dom är egentligen 500 meter bort Haha .. Nää men allvarligt.. Det är kul men absolut inte buggfritt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Gott folk! Snart är den här! Funisland den nya stora Svenska RPG servern! RPG innebär att man kör roleplay dv.s att man tar sig en roll som polis eller civil och spelar sedan så verkligt man kan och dödar ingen eller gör absolut ingenting utan anledning! Vad sägs om att köpa din egen villa i Vice City? Inga problem, Sälj några bilar och köp ditt eget slott! Du kanske vill spara pengarna tills du kommer tillbaka nästa gång? Inga problem! Detta kan banken ordna åt dig! Servern ligger på 10 mbit/s optisk fiber lina och kan ta hela 16 spelare! Du kan göra mycket mycket mera! Kom in och upptäck Vice City med helt nya funktioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Gott folk! Snart är den här! Funisland den nya stora Svenska RPG servern! RPG innebär att man kör roleplay dv.s att man tar sig en roll som polis eller civil och spelar sedan så verkligt man kan och dödar ingen eller gör absolut ingenting utan anledning! Vad sägs om att köpa din egen villa i Vice City? Inga problem, Sälj några bilar och köp ditt eget slott! Du kanske vill spara pengarna tills du kommer tillbaka nästa gång? Inga problem! Detta kan banken ordna åt dig! Servern ligger på 10 mbit/s optisk fiber lina och kan ta hela 16 spelare! Du kan göra mycket mycket mera! Kom in och upptäck Vice City med helt nya funktioner! jag tycker att det låter riktigt lockande. när kommer det och vad är ip:t i så fall? Jag tycker dom borde fixa några buggar. Iaf så att det inte laggar så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 /me vill spela MTA:VC med någon nu på direkten.. kom in på min server om ni vill.. gtahunter.zapto.org:2003 stunt.. kulkul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zpike Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 vad är det för fel? Är det där verkligen rätt port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Zpike: Du har en annan version av MTA än servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sunshine Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men allså jag ahr en server men jag undrar hur man bannar och kickar ut de som fuskar och sånt ur servern??? tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakillen2 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hej.Jag har brandvägg så vilken port ska jag öppna?och förresten går det att spela lan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Funkat MTA på LAN, och isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Bara om du kopplar upp till internet.... gör en server med password så att ingen annan tar sig in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Bara om du kopplar upp till internet.... gör en server med password så att ingen annan tar sig in! Eller: Tar bort ASE reporten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Något konstigt är när jag ska spela MTA går först allt bra ....jag väljer en ip ,kommer in på menyn och klickar på Mult Theft Auto och då kommer den där texten med reglerna och det och då hänger det sig!! jag har testat installer om och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Något konstigt är när jag ska spela MTA går först allt bra ....jag väljer en ip ,kommer in på menyn och klickar på Mult Theft Auto och då kommer den där texten med reglerna och det och då hänger det sig!! jag har testat installer om och sånt! Använder du speedometer? (Till vc).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Något konstigt är när jag ska spela MTA går först allt bra ....jag väljer en ip ,kommer in på menyn och klickar på Mult Theft Auto och då kommer den där texten med reglerna och det och då hänger det sig!! jag har testat installer om och sånt! Ändra versionen av VC i "Game Information" rutan i det övre högra hörnet till 1.0 om det står 1.1 eller tvärt om. Redigerad 15 november, 2004 av nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 "Warning: Your Game Version could not be determined (Defaulting to 1.0)" Vad för ngt fel? Måste det vara original handling på bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts