Ong-Bak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 det kommer när jag startar. dne onödiga vilden var han andra som ville veta vad som stog.. så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 då har du kanske försökt modda det eller liknande och misslyckats, eller så är MTA installerat på ett icke korrekt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ong-Bak... va fanken har dina bilder med nån sak på denna tråd att göra? Först en jävla apa ( ) sen en otroligt icke-originell CS-bild, därefter en gigantisk (jämförelsevis) bild på scarface. Varför spamma sönder forumet med en massa onödiga bilder? Borde egentligen Reportas, men jag är inte så sur idag så du slipper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ong-Bak Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) okey. okey tack hehe . men kan ni fortsättat att hjälpa mig da?? Men jag hade gjirt exat samma sak som förut och instalerat vc om och om, MTA också.. Redigerad 24 augusti, 2004 av Ong-Bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Nån som kan lista ett par svenska mtavc servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 ladda ner all seeing eye och sortera efter land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Har ni sett Mta:Blue? Den äger! Titta: Mta:Blue Längtar... Redigerad 4 september, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har ni sett Mta:Blue? Den äger! Titta: Mta:Blue Längtar... fattar inte det där med moddandet, måste väl finnas nån gräns för det? annars kommer ju folk att fuska som tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickelong Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 :'( Det funkar inte att tanka MTA från den där sidan för mig! Hur gör jag? Finns det nån annan sida att tanka från? Nån som har lust att skicka via msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickelong Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 nu funkade det att tanka, men jag får nåt problem när jag ska spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 nu funkade det att tanka, men jag får nåt problem när jag ska spela... ser på en gång va felet är! du har glömt att ta bort :2003.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickelong Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 vad ska jag ersätta det med då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Yes äntligen har jag fått igång det! Men det är lite tråkit att dom fuskar hela tiden! vet nån en cheat-fri server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackHawk23 Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Tja!När jag har laddat MTA så går det inte att instralera :'( Behöver man ett program för att instralera det?Jag har försökt mid Winzip med funkar inte.MTA är bara en fil när jag laddat ner det inget instrations program.VaD ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 alla fuskar då vill ja oxå testa nån som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ong-Bak Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Hallå nu ja.. jag fick spelet att starta men när spelet laddar och det kommer Mess "messinger" texterna så när man trycker på enter för vidare så kommer det den vanliga rutan "SKICKA INTE". jag kan inte komma in.. innan jag försökte kunnde jag inte alls öppna spelet. men nuu ska ni hjälpa för fucking rocking roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Hallå nu ja.. jag fick spelet att starta men när spelet laddar och det kommer Mess "messinger" texterna så när man trycker på enter för vidare så kommer det den vanliga rutan "SKICKA INTE". jag kan inte komma in.. innan jag försökte kunnde jag inte alls öppna spelet. men nuu ska ni hjälpa för fucking rocking roll. Hatar när spel inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) tja. för mig står de "ERROR: ´C:/spel\gta,vc\data\mta.scm´ could noot be located Please reinstall MTA or specify the proper game Patch (MTAClient.exe -resetgamepath / Reset game path button ... vad ska ja göra? Redigerad 3 oktober, 2004 av CpTrucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 tja. för mig står de "ERROR: ´C:/spel\gta,vc\data\mta.scm´ could noot be located Please reinstall MTA or specify the proper game Patch (MTAClient.exe -resetgamepath / Reset game path button ... vad ska ja göra? Installera om mta så kommer det funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) tja. för mig står de "ERROR: ´C:/spel\gta,vc\data\mta.scm´ could noot be located Please reinstall MTA or specify the proper game Patch (MTAClient.exe -resetgamepath / Reset game path button ... vad ska ja göra? Det står ju: "Installera om, eller tryck på Reset game path- knappen." Redigerad 3 oktober, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts