Bubbli Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 ingen på GTA3? Mitt VC funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Jag fick precis Disconnected: Suspected trainer usage. (Delay = 10 sec) men jag har ingen trainer eller har aldrig kört med fusk. Kan det vara så att det möjligtvis är någon mod som ligger kvar? - Edit 2nd - Trodde det kunde vara fraps eller powerstrip men fick ändå samma fel så jag försöker installera om helt enkelt - Nu funkar det Redigerad 30 juli, 2004 av fanis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Vet nån hur man gör för att starta en stunt server? Föresten, nån som vill lira? Ni måste ha nya MTA 0.4.1 Redigerad 1 augusti, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Edit, trodde det bara var en sida Redigerad 3 augusti, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 kan nån beräta grundligt hur man gör en egen server i mta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det undrar jag också.. Eller går det bara att göra en dedicated server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samppa Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hej jag har ett problam jag får inte MTA att fungera. "a problem occured while trying to connect" Varfö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samppa Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag har en fråga vart hittar man servrar? som man kan spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Brukar spela på 212.214.15.72:2003 Fast har en egen server med freehosting.mine.nu:2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 kan nån beräta grundligt hur man gör en egen server i mta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag har en fråga vart hittar man servrar? som man kan spela på? Du har uppenbart inte läst FAQ:en i första posten i denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Brukar spela på 212.214.15.72:2003 Fast har en egen server med freehosting.mine.nu:2003 Jadu. Redigerad 20 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag får upp ett error medelande när jag har spelat ett tag, och sen så stängs spelet av. Nån som vet vad det kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Fan nu får jag upp "unhandled error" när jag ska stara spelet. Någon som vet vad det kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dannelito Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Incompatible version? har precis laddat ner version 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ong-Bak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men vad e det för skit alla klagar om.. <-- I´am sorry but this Mr. MTA. Jag har fixat allt som vanligt och kan inte spela spelet.. det kommer ruta med "skicka inte". vad kan jag göra för att ta bort det. Fråga inte mig om jag har orginala skivan ellern inte, den e helt ren skiva som jag har köpt på ICA Maxi. . Det rungerade innan jag instalerade om datan... HMM Hjläp snälla du!. Kolla på det ---> http://www.home.no/pacino/hata.jpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ganska vanligt me nerladdade versionerna tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ong-Bak: Vad står det i felrapporten? Har du installerat om? Har du DirectX 9? dannelito: välj "1.1" i den lilla rullgardinsmenyn ovanför config.cfg knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ong-Bak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag har directX 9.0b Dte står http://www.home.no/pacino/lal.jpg.. allt är okey men har directx 9.0b:...??är det nåt fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 onödig bild!!! kommer det när du spelar eller när du startar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts