Arvid Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det felet får man om man har moddat gta3.img, om du inte har nån backup blir du nog tvungen att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pfanner Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Äre mitt internet som e cp eller ligger mtaservers typ nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pfanner Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ska man ha 1.0 eller 1.1 om man vill installera MTA eller funkar båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 hihi, vad roligt att arvid tyckte om mitt förslag om en viktigt-topic om mta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag vet vad som e fel! du har port: 60000 det ska vara port: 2003 ändra de så funkar de kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 nee, det skulle vara det.. de stog deeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 vad går mta ut på ? kan man göra uppdrag och döda varandra , kan man köra streetrace ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det finns 2 typer av spel, death match och stunt. På det förstnämnda ska man bara döda varandra men man kan även slå ihop sig med andra spelare och bilda lag. På stunt åker man runt och stuntar, det finns också några nya hopp som man kan testa. Inga uppdrag tyvärr men på death match kan man naturligtvis döda varandra. Man kan köra streetrace, på vissa servrar har dom även ett countdown system som räknar ned automatiskt om man skriver ett kommando i chatten. Man kan även köra hotring, bloodring och dirtring inne på stadion (alla tre är tillgängliga samtidigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 mitt problem är att när jag klickar på "start game"... så startas datorn om... nån som vet vad jag ska göra?? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det finns 2 typer av spel, death match och stunt. På det förstnämnda ska man bara döda varandra men man kan även slå ihop sig med andra spelare och bilda lag. På stunt åker man runt och stuntar, det finns också några nya hopp som man kan testa. Inga uppdrag tyvärr men på death match kan man naturligtvis döda varandra. Man kan köra streetrace, på vissa servrar har dom även ett countdown system som räknar ned automatiskt om man skriver ett kommando i chatten. Man kan även köra hotring, bloodring och dirtring inne på stadion (alla tre är tillgängliga samtidigt). tack då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Äre mitt internet som e cp eller ligger mtaservers typ nere? Det funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 varför går det inte att komma in på mtas hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Inget funkar hos mig jag trycker på conect så står det nåt konstigt men inget händer :'( Kan non hjälpa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 mitt funkade inte men visade sig att jag hade 0.3 när 0.4 hade släppts.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Hur skriver man när man är inne i ett game på MTA? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Hur skriver man när man är inne i ett game på MTA? :"> T... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) EDIT: Det fixade sig! Det var bara att jag hade en nyare version än servrarna och sen hittade jag ju listan med 0.4 servrar! Redigerad 26 juli, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Vad är addresen till GTAsajtens MTA servrar? Lr ni kanske inte har hunnit skaffa en till 0.4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Vad är addresen till GTAsajtens MTA servrar? Lr ni kanske inte har hunnit skaffa en till 0.4? Adress: GTASajten.com Port: 2003 Den kör deathmatch men jag tycker att stunt är roligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 T... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts