Benvit Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag undrar vart jag kan ladda ner det här skinnet? Vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det finns med i VC. Kolla med ViceTXD i gta3.img... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Har typ hittat men det ser helt fuckat ut.. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tror att du ska byta ut spelar-modellen mot sonny´s modell. Finns det där skinnet med i VC?? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) det är ju Alex Schrubb lr är jag helt ute och cycklar? Redigerad 18 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tror att du ska byta ut spelar-modellen mot sonny´s modell. Finns det där skinnet med i VC?? Varför? Hur byter jag ut det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 öppnar IMG Tool exporterar .dff en och .txd en som du vill ha... sen byter du bara namn på dpm till player.dff och player.txd sen replace a player.dff och player.txd med dom nya filerna. tror det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 öppnar IMG Tool exporterar .dff en och .txd en som du vill ha... sen byter du bara namn på dpm till player.dff och player.txd sen replace a player.dff och player.txd med dom nya filerna. tror det var så det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 man behöver inte byta namn på dom... bara att ta replace men ifall det står något med att filen är förstor så måste man byta namn och sen ta "add" och sedan ta bort vanliga filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts