punkguy Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hur ställer man upp i street races nere i garaget på sunshine autos? Jag kan gå in och kolla på alla race på kartan, men jag fattar inte hur man gör för att köra dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hur ställer man upp i street races nere i garaget på sunshine autos? Jag kan gå in och kolla på alla race på kartan, men jag fattar inte hur man gör för att köra dom... När man bläddrat fram racet man vill köra så trycker nan på höger space för att starta Sen hämtar man en snabb bil och åker till startpunkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Du menar Shift och inte Spacebar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
punkguy Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts