thotim Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Och med en liten musmatta så åker ju musen över kanten hela tiden vilket betyder att man måste dra och lyfta, dra och lyfta flera gånger för att kanske vända sig om i cs....men det har ju också att göra med vilken mouse speed man har i spelet....men ju större musmatta desto bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Wie har nu införskaffat mig en mx510, vilket är det bästa jag gjort på länge, den är ju hur skön som helst . Nån pratade i en gammal topic om att ta ut tyngden ur mx500, finns det en sådan tyngd i 510 också och hur tar man brot den isf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Wie har nu införskaffat mig en mx510, vilket är det bästa jag gjort på länge, den är ju hur skön som helst . Nån pratade i en gammal topic om att ta ut tyngden ur mx500, finns det en sådan tyngd i 510 också och hur tar man brot den isf?? Öppna musen och ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Öppna musen och ta bort den. vill ha detaljerad beskrivning, med bilder . Försvinner inte garantin om man öppnar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ja. Den försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ja den försvinner när vikten försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Akta så att inte fjädern till scrollen ploppar iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts