minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag behöver inte titta länge för att konstatera att det där är en fake! Ganska bra gjord dock. +2 till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag behöver inte titta länge för att konstatera att det där är en fake! Ganska bra gjord dock. +2 till den! Den får 5/10 Lurade mig nääääästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Behöver inte vara Pepsi, Det kan vara en med likadana färger och en rund logga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Hmm... kanske är fake eller så har Rockstar kommit på en ny polisstyrka... Kolla antalet stjärnor. Hur många brukar det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Behöver inte vara Pepsi, Det kan vara en med likadana färger och en rund logga... Men pepsi kanske har Registrerad Varumärke för deras logo, så alltså betalar R* Pepsi och då är det väl första gången i ett GTA spel man har med någon märke som finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Helt klart fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Om de nu finns 7 stjärnor så kanske när man har 7 stjärnor så har man Hunters efter sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 reeeeeeeeeeeeeedan, den där bilden har funnits ute skit länge, kommer bara inte ihåg vart jag såg den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 reeeeeeeeeeeeeedan, den där bilden har funnits ute skit länge, kommer bara inte ihåg vart jag såg den... Jaha, jag har i alla fall inte sett den och visste inte att den va så gammal, så klaga inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Den är helt klart falsk För det första ser den ut att vara från ett 50-tals spel, liknar maffia lite... För det andra är det inte alls likt grafiken från de tidigare bilderna För det tredje tror jag inte att R* släpper traditionen med 6 poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Helt klart fejk! Inget i bilden liknar något ur de båda tidigare GTA-spelen. Grafiken ser inte ut sådär i Gta. Det är bara att jämföra Rockstars officiella bilder med den här bilden, så ser ni att denna bild är så mycket fejk det kan bli. Så därför tycker jag att vi sätter punk här. Ps. Har fejkbilden ingen himmel eller är det enormt förorenat? /Helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag tycker inte den ser ut som en fejk Tycker du verkligen inte?? d står ju rent ut sagt fake på den!! överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det komiska är att erat främsta argument är "GTA ser inte ut sådär" kan ni inte säga vad som är fel istället? Är skuggorna för starka? Är texturerna för snygga? Konstigt att det inte är några människor på bilden iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) GTA: SA Bild ....kanske inte är så ny men jag hade inte sett den tidigare Redigerad 18 juni, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 GTA: SA Bild ....kanske inte är så ny men jag hade inte sett den tidigare nä den där är ganska gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 troligt att HUDen är så lik VC me. skulle tro att de gör om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 troligt att HUDen är så lik VC me. skulle tro att de gör om den HUD'en såg ut så där i både GTA3 och Vice City fast med olika färger så jag tror att det blir samma HUD i SA fast med andra färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tänk om det är dom officiella bilderna som är fake:a och den där som är riktig!? Ha, nu fick ni nått att fundera på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tänk om det är dom officiella bilderna som är fake:a och den där som är riktig!? Ha, nu fick ni nått att fundera på! så de på R* har altså suttit och gjort allt fake. så att man kommer vara på hawaii inte i LA (eller vart man nu är) och att cycklarna inte kommer se ut så och det kommer bli mer mafia stil än gangsta stil fundera på det, ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 annars skulle det va kul med kast stjärna : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts