Gtamama Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Är det nån som har kartor till rampagarna...Snälla lägg ut dom här under eller länka till en sida där dom har det... Dessutom så undrar jag hur många brandbils uppdrag man måste göra för att komma lite längre mot 100% gränsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag kom på en till fråga , måste man göra telefon uppdragen för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag kom på en till fråga , måste man göra telefon uppdragen för att få 100% klart man måste...man måste ha tagit allt, gjort allt o det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Karta men tro mig, det känns mycket bättre att hitta alla rampages själv utan att kolla på nån karta. Du måste göra 20 brandbilsuppdrag på varje ö och då får du eldkastaren vid alla dina hideouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Karta men tro mig, det känns mycket bättre att hitta alla rampages själv utan att kolla på nån karta. Du måste göra 20 brandbilsuppdrag på varje ö och då får du eldkastaren vid alla dina hideouts. tack, fast det där är inte en rampage karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 tack, fast det där är inte en rampage karta Jaha, jag trodde att det fanns rampages på GTA3-kartan också eftersom dom finns med på VC-kartan. Gå in här och scrolla ner till "Rampages map". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jaha, jag trodde att det fanns rampages på GTA3-kartan också eftersom dom finns med på VC-kartan. Gå in här och scrolla ner till "Rampages map". tackar så mycket, (jag lyfter på hatten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts