Stuaswift Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 satt och blandade lite skins och målade dit saker på dom så fick jag fram denna: visst påminer han om en triad från gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 *Snff*, *Snff*... känner lukten av modding... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 satt och blandade lite skins och målade dit saker på dom så fick jag fram denna: visst påminer han om en triad från gta3? den e faktist lik en triad..Ska jag ladda upp mitt rednecks skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 den e faktist lik en triad..Ska jag ladda upp mitt rednecks skin? ja vissa dina "konstvärk" fast jag satt bara och lekte lite gran och så fick jag fram en triad med dålig kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 ja vissa dina "konstvärk" fast jag satt bara och lekte lite gran och så fick jag fram en triad med dålig kvalite Jag kanske ska ladda upp den på gtamods sen oxo... ska bara fixa en screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 satt och blandade lite skins och målade dit saker på dom så fick jag fram denna: visst påminer han om en triad från gta3? Jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts