GTaJäGaReN Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Prova att ha en skiva med musik på i "ROM" eenheten och starta GTA1. Jag hade en musik skiva i cd-romen (Markoolio sticker hårt), och när jag börja spela GTA1 hörde jag "VI drar till fjällen". Sådär fixar man egna MP3 låtar i GTA1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nu fattar jag varför också! Jag kan spela GTA1 utan cd-skivan, men den spelar upp cd-skivan i cd-rom eenheten ändå! Testa de, ni som kan spela utan GTA skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Coolt... spelar scum of the earth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Haha! Den där signaturer du har ser ut som SD... StickDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Stickdeath suger sticksuicide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Prova att ha en skiva med musik på i "ROM" eenheten och starta GTA1. Jag hade en musik skiva i cd-romen (Markoolio sticker hårt), och när jag börja spela GTA1 hörde jag "VI drar till fjällen". Sådär fixar man egna MP3 låtar i GTA1!! Hade du brännt ner MP3-låtar på en CD-skiva eller var det en vanlig CD du hade i CD-läsaren? Om det var en vanlig CD är det inte MP3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Smart Arvid... tror han har bränt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Förr när freeloader funkade som det skulle så laddade jag ner Gta London därifrån...Hade det ett tag innan jag köpte skivan. I den versionen kunde man också sätta in en ljud-cd så spelades den när man körde spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Smart Arvid... tror han har bränt... Nupp.. Har inte bränt skivan.. Men va ä de då? Vanliga MP eller MP2? Lilla, snälla, (o)proffsiga datanörden!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nupp.. Har inte bränt skivan.. Men va ä de då? Vanliga MP eller MP2? Lilla, snälla, (o)proffsiga datanörden!? Om det är en vanlig CD-skiva så är det inte MPEG Audio Layer 3(MP3) utan en cda-fil(Compact Disc Audio). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Jaha... Men skitisamma... Samma funktion som MP3... ----- COMMENT BY GTaJäGaReN ----- Ni vet att om man öppnar en bild med anteckningar står det: /&%/&#%¤(()%//(¤&(%&#%/"&¤(#/¤%(/¤&%&¤/(#&¤)(&#/(%&¤(% och andra dumma tecken... "Dataspråk"! Redigerad 15 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts