Colan K Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 va föt vapen skulle du vilja ha i SA?! Jag skulle vilja ha en Glock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag tycker att det borde finnas Ak 47 och destert eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hade gärna sett nårra proximity mines!! Så ska man i ett uppdrag race:a mot en annan och så lägger man en PROX-mina i hans vägbana så han sprängs så man kan köra lungt o fridfullt! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 längtr til 2 pistoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 längtr til 2 pistoler! ja d blir ballt men blir ÄNNU ballare me PROX-miner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 eller en vätebomb i fick format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) En kniv! Och ett cricketracket nä men lite roliga vapen som typ att man kan ta upp saker och slåss med tex stol eller flaska! Redigerad 17 juni, 2004 av Max_Dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 En kofot vore grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Skulle va kul med en stealthbombare som kan skjuta atombomber! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Men ge upp? Stealthbombare... i Grand Theft Auto?! Jag vill då i allafall ha Glock 18, Beretta 92, AK-47 och Mac-10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ak är ett måste :'( Sen kanske M60 på taket så man kan spränga helikoptrar. Night Hawk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 skulle vilka att man kunde använda 2 vapen sammtidigt (vilka som nästan) (se true crime) en stungun hade varit kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 rulator, tänk va fett att slita ifrån en gammal gubbes rualor och banka ner en snut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Bensindunk och tändstickor (lite postal inspirerat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Bensindunk och tändstickor (lite postal inspirerat) då kan man ju nästan lika gärna ha moltov cocktails Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag menar förstås att man skulle hälla ut bensinen på marken, bilar, människor och sen tända på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Yo! Tror ni man kan ha 2 UZI:s också i händerna? Eller gäller det bara pistoler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Yo! Tror ni man kan ha 2 UZI:s också i händerna? Eller gäller det bara pistoler? Om R* gör, vad de alltid gör, att överraska oss och få oss att gråta av glädje, så är det nog ganska troligt att vi får se möjlighet att kombinera många olika vapen: Pistol - Pistol Uzi - Uzi Pistol - Uzi m.m. Fast dettta är bara vad jag tror, eller misstänker, fast det skulle vara skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag skulle vilja ha Steyr Aug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts