Mark Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det här är lite av en lek. En frågesport om spel. Det kan handla om vad som helst som kretsar kring spel. Jag börjar och den som svarar rätt får ställa en fråga! Jag börjar med en lätt. Vad heter Super Marios brorsa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det här är lite av en lek. En frågesport om spel. Det kan handla om vad som helst som kretsar kring spel. Jag börjar och den som svarar rätt får ställa en fråga! Jag börjar med en lätt. Vad heter Super Marios brorsa? Luigi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Luigi? du måste svara innan du ställer en fråga... och det kan bli förvirrande om man svarar med en fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 du måste svara innan du ställer en fråga... och det kan bli förvirrande om man svarar med en fråga Han svarade mupp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Han svarade mupp. nej han ställde en fråga, mupp fattar du? det står ett frågetecken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 nej han ställde en fråga, mupp fattar du? det står ett frågetecken Nej han svarade. Han sa luigi med ett frågetecken om han hette så. Man kan völl inte fråga luigi ? Dessutom tror ja denna kommer att bli stäng kanske de e ju ingen lek på forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jo det var en fråga. Blir ungefär "Menar du luigi?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts