Mark Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Kan nån ge mig nåt bra tips på en bra Joystick. Har blivit flygplansgalen :"> ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag har en Logitech Wingman Extreme som e skön som faen när jag lirar spel som typ Lock-on , sen har jag en CH yoke som jag använder då jag lirar Microsoft Flight Simulator ,finns säkert andra bra men de här är mitt tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag har en Logitech Wingman Extreme som e skön som faen när jag lirar spel som typ Lock-on , sen har jag en CH yoke som jag använder då jag lirar Microsoft Flight Simulator ,finns säkert andra bra men de här är mitt tips! Jaja, ska försöka hitta en Wingman . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Använder en Microsoft SideWinder när jag spelar Microsoft Flight Simulator... Den är värd 250 kr och den fungerar jättebra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Om du ska ha den till flygspel så bör du köpa en joystick som har vridhandtag (roder), själv har jag en Wingman 2 (utan vridhandtag tyvärr) och det är inte kul att behöva använda tangentbordet till rodret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Wingman Extreme har som tur är vridhandtag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Wingman Extreme har som tur är vridhandtag Hmm, kanske ska köpa en sån när jag får lite pengar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nån som vet hur dom fick för sig att döpa det till "Joystick"? Ska nog använda den vanligaste Svenska översättningen ist, "Glädjestav"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nån som vet hur dom fick för sig att döpa det till "Joystick"? Ska nog använda den vanligaste Svenska översättningen ist, "Glädjestav"! låter som nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nån som vet hur dom fick för sig att döpa det till "Joystick"? Ska nog använda den vanligaste Svenska översättningen ist, "Glädjestav"! Det har jag gjort rätt länge. Folk tittar ganska kul på en då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag hade en Wingman Extreme men den gick sönder när jag skulle flytta min dator från undervåingen till övervåningen tappade jag den i trappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag hade en Wingman Extreme men den gick sönder när jag skulle flytta min dator från undervåingen till övervåningen tappade jag den i trappen. Synd... Själv har jag en gammal..Microsoft Force feedback 2, vet inte om den heter så men det står men stor text mitt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Egentligen så är Joystick ett ganska snuskigt ord .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Egentligen så är Joystick ett ganska snuskigt ord .. det beror på om man är pervers eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 det beror på om man är pervers eller inte Man behöver inte vara ett dugg pervers för att få det till något snuskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 undra vad man får upp om man googlar lite på glädjestav och bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 undra vad man får upp om man googlar lite på glädjestav och bilder jag testade det efter jag läst denna post, och ni kan ju gissa vad som kom upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts